13.11.1952
737 6476
heiki.krips@ut.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.09.2006–30.04.2007   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, õppekorralduse lektor (1,00)
01.09.2002–31.08.2006   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, õppekorralduse lektor (1,00)
2001–2002   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Lektor (1,00)
01.01.2000–31.12.2001   
O/Ü Koolitusgrupp Juhatuse liige
01.01.1998–31.12.2000   
Mainori Majanduskool Psühholoogia õppetooli juhataja
01.01.1996–31.12.1998   
Tartu Ülikool, Täienduskoolituskeskus, Projektijuht
01.01.1993–31.12.1996   
Eesti Sisekaitse Akadeemia, erakorraline dotsent
01.01.1986–31.12.1993   
Juhtimise Kõrgem Kool, suhtlemistreener
01.01.1980–31.12.1986   
Tallinna Taksopark, psühholoog
 
 
Haridustee
1993–1993   
Tartu Ülikool, psühholoogiamagister
1975–1980   
Tartu Riiklik Ülikool, psühholoog, õpetaja

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
1.1.
2016
1.2.
2013
3.2.
2013
3.2.
2013
3.5.
2013
6.2.
2012
1.2.
2011
5.2.
2011
6.2.
2011
3.1.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.7.
2010
3.1.
2009
3.1.
2009
5.2.
2009
3.1.
2008
4.2.
2007
6.3.
2007
6.7.
2007
3.2.
2006
3.2.
2005
6.2.
2005
6.2.
2003
6.7.
2003
6.6.
2002
6.6.
2002
3.2.
2001
6.2.
2001
6.7.
2001
1.1.
1992
6.6.
1991
6.3.
1988
24.09.2019
13.11.1952
737 6476
heiki.krips@ut.ee

Career

Institutions and positions
01.09.2006–30.04.2007   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, Lecturer (1,00)
01.09.2002–31.08.2006   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, Lecturer (1,00)
2001–2002   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, Lecturer (1,00)
01.01.2000–31.12.2001   
O/Ü Koolitusgrupp,board member
01.01.1998–31.12.2000   
Mainor Business School, Chair of Psychology
01.01.1996–31.12.1998   
University of Tartu , project manager
01.01.1993–31.12.1996   
Estonian Defence Academy, docent
01.01.1986–31.12.1993   
Management Training Center, lecturer
01.01.1980–31.12.1986   
Tallinn Taxi Park, psychologist
 
 
Education
1993–1993   
University of Tartu, MA Psychology (1993)
1975–1980   
University of Tartu, Psychology (1980)

Publications

Category
Year
Publication
 
1.1.
2016
1.2.
2013
3.2.
2013
3.2.
2013
3.5.
2013
6.2.
2012
1.2.
2011
5.2.
2011
6.2.
2011
3.1.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.7.
2010
3.1.
2009
3.1.
2009
5.2.
2009
3.1.
2008
4.2.
2007
6.3.
2007
6.7.
2007
3.2.
2006
3.2.
2005
6.2.
2005
6.2.
2003
6.7.
2003
6.6.
2002
6.6.
2002
3.2.
2001
6.2.
2001
6.7.
2001
1.1.
1992
6.6.
1991
6.3.
1988
24.09.2019
  • Leitud 33 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Relationships Between Student Perception of Teacher-Student Relations and PISA Results in Mathematics and Science Mikk, Jaan; Krips, Heiki; Säälik, Ülle; Kalk, Karmen2016International Journal of Science and Mathematics Education1.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
The Value Priorities of Adolescents in Estonia, Lithuania and Finland: a Comparative Perspective Krips, H.; Luik, P.; Taimalu, M.; Kukemelk, H.; Saparniene, D.; Saparnis, G.; Soininen, M.; Merisuo-Storm, T.2013British Journal of Education, Society & Behavioural Science1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond
Õpetaja suhtlemiskompetentsusest ja selle arendamisest õpetajakoolituses Krips, Heiki2013Õpetajate professionaalne areng ja selle toetamine. Projekti „Õpetajate professionaalne areng ja selle toetamine“ tulemused õpetajakoolituse teenistuses“3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Õpilaste poolt õpetaja käitumisviisidele antavate hinnangute seostest õpilaste õpihuvi ning õpiedugaSäälik, Ülle; Mikk, Jaan; Krips, Heiki; Kalk, Karmen2013Õpetajate professionaalne areng ja selle toetamine. Projekti „Õpetajate professionaalne areng ja selle toetamine“ tulemused õpetajakoolituse teenistuses“.3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond;
Tartu Ülikool
Konfliktidest ja grupi konfliktifaasistKrips, Heiki2013Seestpoolt poolt suurem Eesti. Haridus ja haritus. Metsaülikool Eestis 2011-20123.5.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Suhtlemine probleemsete õpilastegaKrips, Heiki; Siivelt, Piret; Rajasalu, Aila20126.2.
About the differences of self-perceptions, given by the teachers of art and the teachers of science and the male and female teachers to the statements of social competenceKrips, Heiki; Lehtsaar, Tõnu; Kukemelk, Hasso2011US-China Education Review A & B1.2.Tartu Ülikool, Usuteaduskond, Usuteaduskonna dekanaat, Praktilise usuteaduse õppetool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Student’s Perceptions of Teacher’s Behaviours in Classroom and PISA 2009 ResultsMikk, Jaan; Krips, Heiki20115.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Konfliktidest ja suhtlemisoskustest õpetamisel ja juhtimisel (teine, täiendatud trükk)Krips, Heiki20116.2.
The structure of the social competence of Estonian school teachersLehtsaar, T.; Krips, H.; Pulver, A.2010Teacher’s personality and professionality. Estonian Studies in Education3.1.Tartu Ülikool, Usuteaduskond, Usuteaduskonna dekanaat, Praktilise usuteaduse õppetool;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Konfliktidest ja suhtlemisoskustest õpetamisel ja juhtimiselKrips, Heiki20106.2.
Kõne koostamise õpikKrips, Heiki20106.2.
Valged LagendikudKrips, H.20106.7.
Estonian Teenagers' Employment of TimeLuik, P.; Taimalu, M.; Krips, H.; Kukemelk, H.2009Teenagers in Estonia: Values and Behaviour3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Value Judgements by Estonian TeenagersKrips, H.; Luik, P.; Kukemelk, H.; Taimalu, M.2009Teenagers in Estonia: Values and Behaviour3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Estonian students’ occupational preferencesKrips, H.; Taimalu, M.; Luik, P.; Kukemelk, H.20095.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
Teachers`Behaviours in Forms 5 to 9 and Forms 10 to 12 ClassroomsKrips, H.2008Reforms and Innovations in Estonian Education3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Bettelheim, B.: Muinasjuttude võlujõudKrips, H. ; Stolovitsh, A. (Toim.)20074.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Hariduskorralduse õppetool
Õpilaste hinnangutest õpetaja suhtlemiseleKrips, H.2007Haridus6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Hariduskorralduse õppetool
Thule päkapikkKrips, H.20076.7.
Õpetaja hoolivust väljendavatest käitumisviisidest klassiruumisKrips, H.2006Rahvuslik ja rahvusvaheline Eesti hariduses3.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut
Kuidas õpetaja kirjeldab oma suhtlemisoskuste kui õpilaste arengut ja õppimist mõjutavate, eesmärgipäraste käitumisviiside kasutamist klassiruumisKrips, H.2005Haridus muutuste ja traditsioonide keerises3.2.Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Hariduskorralduse õppetool
Suhtlemisoskustest õpetamisel ja juhtimiselKrips, H.20056.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Suhtlemisoskustest õpetamisel ja juhtimiselKrips, H.20036.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond
Loomade seiklusedKrips, H.20036.7.