See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
22.01.1959
737 6476
kristi.koiv@ut.ee
neiupõlve nimi: Vipper

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.09.2009–...   
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut, Dotsent (1,00)
01.05.2007–31.08.2009   
Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut, Lektor (1,00)
01.01.1996–30.04.2007   
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusteaduskonna dekanaat, Pedagoogika osakond, Üldpedagoogika õppetool, Lektor (1,00)
01.01.1988–31.12.1995   
Elva Väikelastekodu, psühholoog
01.01.1987–31.12.1988   
Puiatu Lastepäevakodu, juhataja
01.01.1986–31.12.1987   
Puiatu Lastepäevakodu, õpetaja
01.01.1982–31.12.1986   
Puiatu Erikool, psühholoog
 
 
Haridustee
2000–2004   
Turu Ülikool, pedagoogika teaduskond, doktorantuur
1994–2000   
Tartu Ülikool, pedagoogika osakond, doktorantuur
1992–1994   
Tartu Ülikool, pedagoogika osakond, magistratuur
1977–1982   
Tartu Ülikool, psühholoogia osakond

Kvalifikatsioon

 
 
Teaduspreemiad ja tunnustused
2015, Kristi Kõiv, Tänukiri juhendajale kasvatusteaduslike tööde riikliku konkursil preemia saanud Aive Aru-Raidsalu magistritöö juhendamise eest.
2014, Kristi Kõiv, Haridus- ja Teadusministeeriumi tänukiri sotsiaalsete ja eetilisite teemade nüüdisaegse käsitlemise eest inimeseõpetuse õppevara koostamisel
2014, Kristi Kõiv, Inimeseõpetuse aasta tegu 2014 laureaat. Inimeseõpetuse aine väärtustamine ja arendamine läbi metoodilise materjali (8. kl inimeseõpetuse õpik „Tervis – minu valikud” autorid Merike Kull, Kai Part, Kristi Kõiv ja Evelyn Kiive)
2013, Kristi Kõiv, Kasvatusteaduslike tööde riikliku konkursi preemia eesti keeles publitseeritud teadustöö kategoorias (autorid: K. Part, K. Helder, E. Palm, R. Baltussen, E. Ketting, J. Kivelä, K. Kõiv, M. Kull)
2013, Kristi Kõiv, The Best European Schoolbook Awards 2013 Special prize for the treatment of Social and Ethical issues (Merike Kull, Kai Part, Kristi Kõiv and Evelyn Kiive. Tervis - minu valikud. 8. klasi imimeseõpetuse õpik. Tallinn: Koolibri)
2009, Kristi Kõiv, Tartu Ülikooli Aumärk
2008, Kristi Kõiv, Haridus- ja Teadusministeeriumi tänukiri eduka tegevuse eest inimeseõpetuse aine arendamisel.
2008, Kristi Kõiv, Inimeseõpetuse aasta tegu 2008 aine arendamise eest
2005, Kristi Kõiv, Kasvatusteaduslike tööde riikliku konkursi preemia võõrkeeles publitseeritud teadustöö kategoorias
2002, Kristi Kõiv, Kasvtusteaduslike tööde riikliku konkursi diplom populaarteadusliku töö kategoorias
2002, Kristi Kõiv, Kasvatusteadulsike tööde riikliku konkursi diplom eesti keeles publitseeritud teadustöö
2002, Kristi Kõiv, Kasvatusteaduslike tööde riikliku konkursi preemia eesti keeles publitseeritud teadustöö kategoorias
2002, Kristi Kõiv, Kasvatusteaduslike tööde riikliku konkursi diplom võõrkeeles publitseeritud teadustöö
2001, Kristi Kõiv, Haridusministeeriumi tänukiri Eesti õppekirjanduse arendamise eest
2001, Kristi Kõiv, Haridusministeeriumi tänukiri riikliku õppekava arendamise eest
 
 
Teadustöö põhisuunad
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; PÕHISUUND: noorukite antisotsiaalne ja kuritegelik käitumine; kuisamine, vägivald ja teised sotsiaalsed probleemid koolis; kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste koolid ja lastekodu kui institutsioon; inimese- ja kodanikuõpetus: majanduslik ja sotsiaalne aspekt
VALDKOND: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused

Juhendatud väitekirjad

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
1.1.
2019
3.1.
2019
1.1.
2018
3.1.
2018
3.1.
2018
3.2.
2018
3.2.
2018
3.2.
2018
5.2.
2018
5.2.
2018
5.2.
2018
6.3.
2018
6.6.
2018
1.2.
2017
3.1.
2017
3.2.
2017
5.2.
2017
5.2.
2017
5.2.
2017
5.2.
2017
1.2.
2016
2.5.
2016
3.1.
2016
3.1.
2016
3.1.
2016
3.2.
2016
4.1.
2016
5.2.
2016
5.2.
2016
5.2.
2016
6.8.
2016
1.2.
2015
3.1.
2015
3.2.
2015
3.2.
2015
5.2.
2015
5.2.
2015
5.2.
2015
5.2.
2015
5.2.
2015
1.2.
2014
1.2.
2014
3.1.
2014
5.2.
2014
5.2.
2014
5.2.
2014
5.2.
2014
5.2.
2014
6.7.
2014
1.2.
2013
3.4.
2013
3.4.
2013
3.4.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
6.2.
2013
1.2.
2012
3.1.
2012
3.1.
2012
3.2.
2012
3.2.
2012
3.2.
2012
3.2.
2012
3.2.
2012
3.2.
2012
3.4.
2012
3.4.
2012
4.2.
2012
5.2.
2012
5.2.
2012
5.2.
2012
6.2.
2012
6.2.
2012
1.3.
2011
1.3.
2011
3.1.
2011
5.2.
2011
5.2.
2011
6.6.
2011
6.7.
2011
3.1.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.4.
2010
4.2.
2010
5.2.
2010
5.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.6.
2010
3.1.
2009
3.4.
2009
5.2.
2009
5.2.
2009
5.2.
2009
6.6.
2009
6.7.
2009
1.2.
2008
3.4.
2008
3.5.
2008
5.1.
2008
5.2.
2008
5.2.
2008
5.2.
2008
5.2.
2008
6.2.
2008
6.6.
2008
1.1.
2007
3.3.
2007
3.4.
2007
3.5.
2007
3.5.
2007
5.2.
2007
5.2.
2007
5.2.
2007
6.2.
2007
6.3.
2007
6.3.
2007
2.2.
2006
3.2.
2006
3.2.
2006
3.2.
2006
3.2.
2006
3.4.
2006
3.4.
2006
3.5.
2006
5.2.
2006
5.2.
2006
6.4.
2006
6.6.
2006
6.6.
2006
6.6.
2006
6.6.
2006
3.2.
2005
3.4.
2005
5.2.
2005
5.2.
2005
5.2.
2005
6.1.
2005
6.2.
2005
6.2.
2005
6.6.
2005
2.3.
2004
3.2.
2004
3.2.
2004
3.4.
2004
3.4.
2004
3.5.
2004
5.2.
2004
5.2.
2004
5.2.
2004
6.2.
2004
6.2.
2004
6.2.
2004
2.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.5.
2003
3.5.
2003
4.2.
2003
4.2.
2003
4.2.
2003
4.2.
2003
5.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
3.2.
2002
3.2.
2002
3.2.
2002
3.2.
2002
3.2.
2002
3.4.
2002
3.5.
2002
3.5.
2002
3.5.
2002
3.5.
2002
3.5.
2002
3.5.
2002
4.2.
2002
4.2.
2002
5.2.
2002
5.2.
2002
5.2.
2002
6.2.
2002
6.2.
2002
6.2.
2002
6.3.
2002
6.3.
2002
6.6.
2002
6.7.
2002
6.7.
2002
2.2.
2001
3.1.
2001
3.2.
2001
3.2.
2001
3.2.
2001
3.2.
2001
3.2.
2001
3.2.
2001
3.4.
2001
3.5.
2001
4.2.
2001
5.2.
2001
5.2.
2001
5.2.
2001
5.2.
2001
6.2.
2001
6.2.
2001
6.2.
2001
6.4.
2001
6.4.
2001
3.2.
2000
3.2.
2000
3.2.
2000
3.2.
2000
3.2.
2000
3.2.
2000
3.5.
2000
5.2.
2000
5.2.
2000
5.2.
2000
5.2.
2000
6.2.
2000
6.2.
2000
6.2.
2000
6.3.
2000
6.6.
2000
3.2.
1999
3.2.
1999
3.5.
1999
3.5.
1999
3.5.
1999
3.5.
1999
5.2.
1999
5.2.
1999
6.2.
1999
6.2.
1999
6.2.
1999
6.2.
1999
6.3.
1999
6.6.
1999
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.4.
1998
4.2.
1998
6.2.
1998
3.2.
1997
3.2.
1997
3.5.
1997
3.5.
1997
4.2.
1997
5.2.
1997
5.2.
1997
6.2.
1997
6.2.
1997
6.7.
1997
5.2.
1996
5.2.
1995
6.7.
1994
1.2.
1983
5.2.
1983
22.01.1959
737 6476
kristi.koiv@ut.ee
neiupõlvenimi: Vipper

Career

Institution and occupation
01.09.2009–...   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences, Institute of Education, Associate Professor of Education Theory (1,00)
01.05.2007–31.08.2009   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences, Institute of Education, Lecturer (1,00)
01.01.1996–30.04.2007   
University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Education, Dean's Office, Department of General Education, Chair of General Paedagogy, Lecturer (1,00)
01.01.1988–31.12.1995   
Elva Orphanage, psychologist
01.01.1987–31.12.1988   
Puiatu Kindergarten, headmaster
01.01.1986–31.12.1987   
Puiatu Kindergarten, teacher
01.01.1982–31.12.1986   
Puiatu Special School, psychologist
 
 
Education
2000–2004   
University of Turku, Faculty of Education PhD student
1994–2000   
University of Tartu, Department of Education, PhD student
1992–1994   
University of Tartu, Department of Education, MA student
1977–1982   
University of Tartu, Department of Psychology, student

Qualifications

 
 
Honours & awards
2015, Kristi Kõiv, Estonian Ministry of Education and Research, letter of thanks for the supervision of master thesis of Aive Aru-Raidsalu as having the prize of the Estonian National Contest in Education.
2014, Kristi Kõiv, Estonian Ministry of Educationa and Research, letter of thanks for develeopment of social and ethical themes in the teaching aids of National Curriculum development of human studies.
2014, Kristi Kõiv, Society of Human Studies Years Award 2014. Appreciation of subject of human studies through methodological material (schoolbook „Tervis – minu valikud” autors Merike Kull, Kai Part, Kristi Kõiv ja Evelyn Kiive)
2013, Kristi Kõiv, Estonian National Contest in Education Sciences, Prize for research published in Estonian language (co-authors: K. Part, K. Helder, E. Palm, R. Baltussen, E. Ketting, J. Kivelä, K. Kõiv, M. Kull)
2013, Kristi Kõiv, The Best European Schoolbook Awards 2013 Special prize for the treatment of Social and Ethical issues (Merike Kull, Kai Part, Kristi Kõiv and Evelyn Kiive. Tervis - minu valikud. 8. klassi inimeseõpetuse õpik. Tallinn: Koolibri)
2009, Kristi Kõiv, Tartu University Badge of Distinction
2008, Kristi Kõiv, Estonian Ministry of Educationa and Research, letter of thanks for curriculum development of human studies.
2008, Kristi Kõiv, Society of Human Studies Years Award 2008 for developing of subject of human studies
2005, Kristi Kõiv, Estonian National Contest in Education Sciences, Prize for research published in foreign language
2002, Kristi Kõiv, Estonian National Contest in Education Sciences, Diploma for work of popularize of science
2002, Kristi Kõiv, Estonian National Contest in Education Sciences, Diploma for research published in Estonia
2002, Kristi Kõiv, Estonian National Contest in Education Sciences, Prize for research published in Estonian
2002, Kristi Kõiv, Estonian National Contest in Education Sciences, Diploma for research published in foriegen language
2001, Kristi Kõiv, Estonian Ministry of Education, letter of thanks for textbooks
2001, Kristi Kõiv, Estonian Ministry of Education, letter of thanks for development of national curriculum
 
 
Field of research
FIELD OF RESEARCH: 2. Culture and Society; 2.10. Education
FIELD OF RESEARCH: 2. Culture and Society; 2.10. Education
FIELD OF RESEARCH: 2. Culture and Society; 2.10. Education; SPECIALITY: antisocial and delinquent behavior among adolescents; bullying, violence and other social problems in schools; influence of training schools and orphanage as institutions to the development of habitant; citizenship education: economic and social aspect
FIELD OF RESEARCH: 2. Culture and Society; 2.10. Education
 
 

Supervised dissertations

Publications

Category
Year
Publication
 
1.1.
2019
3.1.
2019
1.1.
2018
3.1.
2018
3.1.
2018
3.2.
2018
3.2.
2018
3.2.
2018
5.2.
2018
5.2.
2018
5.2.
2018
6.3.
2018
6.6.
2018
1.2.
2017
3.1.
2017
3.2.
2017
5.2.
2017
5.2.
2017
5.2.
2017
5.2.
2017
1.2.
2016
2.5.
2016
3.1.
2016
3.1.
2016
3.1.
2016
3.2.
2016
4.1.
2016
5.2.
2016
5.2.
2016
5.2.
2016
6.8.
2016
1.2.
2015
3.1.
2015
3.2.
2015
3.2.
2015
5.2.
2015
5.2.
2015
5.2.
2015
5.2.
2015
5.2.
2015
1.2.
2014
1.2.
2014
3.1.
2014
5.2.
2014
5.2.
2014
5.2.
2014
5.2.
2014
5.2.
2014
6.7.
2014
1.2.
2013
3.4.
2013
3.4.
2013
3.4.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
5.2.
2013
6.2.
2013
1.2.
2012
3.1.
2012
3.1.
2012
3.2.
2012
3.2.
2012
3.2.
2012
3.2.
2012
3.2.
2012
3.2.
2012
3.4.
2012
3.4.
2012
4.2.
2012
5.2.
2012
5.2.
2012
5.2.
2012
6.2.
2012
6.2.
2012
1.3.
2011
1.3.
2011
3.1.
2011
5.2.
2011
5.2.
2011
6.6.
2011
6.7.
2011
3.1.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.4.
2010
4.2.
2010
5.2.
2010
5.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
6.6.
2010
3.1.
2009
3.4.
2009
5.2.
2009
5.2.
2009
5.2.
2009
6.6.
2009
6.7.
2009
1.2.
2008
3.4.
2008
3.5.
2008
5.1.
2008
5.2.
2008
5.2.
2008
5.2.
2008
5.2.
2008
6.2.
2008
6.6.
2008
1.1.
2007
3.3.
2007
3.4.
2007
3.5.
2007
3.5.
2007
5.2.
2007
5.2.
2007
5.2.
2007
6.2.
2007
6.3.
2007
6.3.
2007
2.2.
2006
3.2.
2006
3.2.
2006
3.2.
2006
3.2.
2006
3.4.
2006
3.4.
2006
3.5.
2006
5.2.
2006
5.2.
2006
6.4.
2006
6.6.
2006
6.6.
2006
6.6.
2006
6.6.
2006
3.2.
2005
3.4.
2005
5.2.
2005
5.2.
2005
5.2.
2005
6.1.
2005
6.2.
2005
6.2.
2005
6.6.
2005
2.3.
2004
3.2.
2004
3.2.
2004
3.4.
2004
3.4.
2004
3.5.
2004
5.2.
2004
5.2.
2004
5.2.
2004
6.2.
2004
6.2.
2004
6.2.
2004
2.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.2.
2003
3.5.
2003
3.5.
2003
4.2.
2003
4.2.
2003
4.2.
2003
4.2.
2003
5.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
6.2.
2003
3.2.
2002
3.2.
2002
3.2.
2002
3.2.
2002
3.2.
2002
3.4.
2002
3.5.
2002
3.5.
2002
3.5.
2002
3.5.
2002
3.5.
2002
3.5.
2002
4.2.
2002
4.2.
2002
5.2.
2002
5.2.
2002
5.2.
2002
6.2.
2002
6.2.
2002
6.2.
2002
6.3.
2002
6.3.
2002
6.6.
2002
6.7.
2002
6.7.
2002
2.2.
2001
3.1.
2001
3.2.
2001
3.2.
2001
3.2.
2001
3.2.
2001
3.2.
2001
3.2.
2001
3.4.
2001
3.5.
2001
4.2.
2001
5.2.
2001
5.2.
2001
5.2.
2001
5.2.
2001
6.2.
2001
6.2.
2001
6.2.
2001
6.4.
2001
6.4.
2001
3.2.
2000
3.2.
2000
3.2.
2000
3.2.
2000
3.2.
2000
3.2.
2000
3.5.
2000
5.2.
2000
5.2.
2000
5.2.
2000
5.2.
2000
6.2.
2000
6.2.
2000
6.2.
2000
6.3.
2000
6.6.
2000
3.2.
1999
3.2.
1999
3.5.
1999
3.5.
1999
3.5.
1999
3.5.
1999
5.2.
1999
5.2.
1999
6.2.
1999
6.2.
1999
6.2.
1999
6.2.
1999
6.3.
1999
6.6.
1999
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.2.
1998
3.4.
1998
4.2.
1998
6.2.
1998
3.2.
1997
3.2.
1997
3.5.
1997
3.5.
1997
4.2.
1997
5.2.
1997
5.2.
1997
6.2.
1997
6.2.
1997
6.7.
1997
5.2.
1996
5.2.
1995
6.7.
1994
1.2.
1983
5.2.
1983
  • Leitud 4 kirjet
ProgrammLiikNumberNimiProjekti algusProjekti lõppVastutav täitjaAsutusFinantseerijapoolne rahastamine
RITA4SSVHI18180TAkadeemilised töötajad teadmusühiskonnas01.03.201830.06.2019Kristi KõivTartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut44 750,00 EUR
MUUSHTPK05193Eesti käitumisprobleemidega õpilaste koolide uuring19.10.200531.03.2006Kristi KõivTartu Ülikool9 156,94 EUR
MUULSVJS16059Õpetaja enesetõhususega seotud mõõtevahendi kohandamine (TSES adapteering)01.03.201615.07.2016Gerly TammTartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, Johan Skytte poliitikauuringute instituut7 955,00 EUR
MUUNSHHI10511Õpetejate professionaalne areng ja selle toetamine (ÕPA)01.01.201013.12.2013Edgar KrullTartu Ülikool143 801,21 EUR