See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
26.06.1980
anneli.veispak@gmail.com

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.09.2016–30.08.2018   
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut, Eripedagoogika külalislektor (1,00)
01.10.2013–30.09.2017   
FWO- Flaamide teadusfond, Flaamide teadusfondi järeldoktor Leuveni Ülikoolis (1,00)
01.10.2012–30.09.2013   
KU Leuven, BOF- Ülikoolipoolne järeldoktori mandaat (1,00)
 
 
Haridustee
01.10.2007–27.09.2012   
KU Leuven, PhD Haridusteadused
01.09.2004–30.06.2006   
Amsterdami Ülikool, MSc Kognitiivne neuroteadus
01.09.2000–30.06.2003   
Tallinna Ülikool, BA cum laude Eripedagoogika
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
2017−2018   
Eesti Noorte Teaduste Akadeemia, asutajaliige
 
 
Lisainfo
2005-2006- Internship- Centre of Medical Genetics at
University of Antwerp
Projects:
1) Multiplex ligation-dependent probe amplification method in screening gene deletions in the DNA of patients with profound mental disability.
2) GABAA receptor expression in the brain of Fragile X knockout mice and wild-type littermates.;
2005- Internship- The Nederlands Institute for Neuroscience
Project: Recording fluorescent images of cerebral cortex neurons of ARHGEF6 knockout and wild-type mice at high resolution in a 99 micron Z-stack using an Image Pro programme and drawing the recorded neurons by hand in NeuroDraw (KdV, version 3.0).;

Kvalifikatsioon

 
 
Teaduspreemiad ja tunnustused
2008, Anneli Veispak, Doktorandi stipendium Flaamide teadusforndilt (FWO)
2005, Anneli Veispak, Nuffic Huygens Stipendium Hollandi valitsuselt
 
 
Teadustöö põhisuunad
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; CERCS KLASSIFIKAATOR: S271 Erivajadustega inimeste õpetamine, eripedagoogika
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.8. Psühholoogia; CERCS KLASSIFIKAATOR: S264 Eksperimantaal- ja rakenduspsühholoogia; TÄPSUSTUS: Kognitiivne psühholoogia

Publikatsioonid

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7.12.2019
26.06.1980
anneli.veispak@gmail.com

Career

Institutions and positions
01.09.2016–30.08.2018   
Tallinn University, School of Educational Sciences, Visiting lecturer in special educatin (1,00)
01.10.2013–30.09.2017   
FWO- Research Foundation Flanders, Postdoctoral fellowship of the Research Foundation Flanders at the Parenting and Special Education Research Unit (1,00)
01.10.2012–30.09.2013   
University of Leuven, BOF- Short postdoctoral mandate (1 year) (1,00)
 
 
Education
01.10.2007–27.09.2012   
University of Leuven, PhD in Educatinal Sciences
01.09.2004–30.06.2006   
University of Amsterdam, MSc in Cognitive Neuroscience
01.09.2000–30.06.2003   
Tallinn University, BA cum laude in Special Education
 
 
R&D related managerial and administrative work
2017−2018   
Estonian Young Academy of Sciences, a founding member
 
 
Additional information
2005-2006- Internship- Centre of Medical Genetics at
University of Antwerp
Projects:
1) Multiplex ligation-dependent probe amplification method in screening gene deletions in the DNA of patients with profound mental disability.
2) GABAA receptor expression in the brain of Fragile X knockout mice and wild-type littermates.;
2005- Internship- The Nederlands Institute for Neuroscience
Project: Recording fluorescent images of cerebral cortex neurons of ARHGEF6 knockout and wild-type mice at high resolution in a 99 micron Z-stack using an Image Pro programme and drawing the recorded neurons by hand in NeuroDraw (KdV, version 3.0).;

Qualifications

 
 
Honours & awards
2008, Anneli Veispak, PhD fellowship of the Research Foundation Flanders (FWO)
2005, Anneli Veispak, Nuffic-run Huygens Scholarship from Dutch government
 
 
Fields of research
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.10. Education; CERCS CLASSIFICATION: S271 Special didactics
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.8. Psychology; CERCS CLASSIFICATION: S264 Applied and experimental psychology ; SPECIFICATION: Cognitive psychology

Publications

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7.12.2019

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 30 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
A Spotlight on Lack of Evidence Supporting the Integration of Blended Learning in K-12 Education: A Systematic ReviewPoirier, Mark; Law, Jeremy M.; Veispak, Anneli2019International Journal of Mobile and Blended Learning1.1.Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut
Juegos, cultura y tecnologíaTorres-Toukoumidis, Angel; Veispak, Anneli2019La comunicación en el escenario digital. Actualidad, retos y prospectivas3.1.Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut
Does the design of learning outcomes matter from students’ perspective?Kumpas-Lenk, Kaija; Eisenschmidt, Eve; Veispak, Anneli2018Studies in Educational Evaluation1.1.Tallinna Ülikool;
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut
Morphological awareness and visual processing of derivational morphology in high-functioning adults with dyslexia: An avenue to compensation?Law, Jeremy M.; Veispak, Anneli; Vanderauwera, Jolijn; Ghesquiere, Pol2018Applied Psycholinguistics1.1.
Kolm ettepanekut Eesti teaduse jätkusuutlikkuse tagamiseksAru, Juhan; Espak, Peeter; Grossberg, Maarja; Heinsalu, Els; Karjust, Kristo; Kogermann, Karin; Kurig, Heisi; Köster, Kajar; Küngas, Rainer; Leijen, Äli; Liiv, Innar; Milani, Lili; Mõtus, Kerli; Näripea, Eva; Ojavee, Kärt; Oras, Ester; Preegel, Gert; Purge, Priit; Raju, Marju; Raudla, Ringa ... Voll, Hendrik2018Postimees6.3.Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
Mis tunne on olla (noor) naisteadlane?Aru, Juhan; Espak, Peeter; Grossberg, Maarja; Heinsalu, Els; Karjust, Kristo; Kogermann, Karin; Kurig, Heisi; Köster, Kajar; Küngas, Rainer; Leijen, Äli; Liiv, Innar; Milani, Lili; Mõtus, Kerli; Näripea, Eva; Ojavee, Kärt; Oras, Ester; Preegel, Gert; Purge, Priit; Raju, Marju; Raudla, Ringa ... Voll, Hendrik2018Sirp6.3.Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
Kuhu viib teadlaste karjääriredel?Aru, Juhan; Espak, Peeter; Grossberg, Maarja; Heinsalu, Els; Karjust, Kristo; Kogermann, Karin; Kurig, Heisi; Köster, Kajar; Küngas, Rainer; Leijen, Äli; Liiv, Innar; Milani, Lili; Mõtus, Kerli; Näripea, Eva; Ojavee, Kärt; Oras, Ester; Preegel, Gert; Purge, Priit; Raju, Marju; Raudla, Ringa ... Voll, Hendrik2017Sirp6.3.Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
Põlevkivist elektri tootmisest on kujunemas piinlik igandAru, Juhan; Espak, Peeter; Grossberg, Maarja; Heinsalu, Els; Karjust, Kristo; Kogermann, Karin; Kurig, Heisi; Köster, Kajar; Küngas, Rainer; Leijen, Äli; Liiv, Innar; Milani, Lili; Mõtus, Kerli; Näripea, Eva; Ojavee, Kärt; Oras, Ester; Preegel, Gert; Purge, Priit; Raju, Marju; Raudla, Ringa ... Voll, Hendrik2017Sirp6.3.Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia;
Tallinna Ülikool;
Tallinna Tehnikaülikool;
Tartu Ülikool
Teadlaste koostöö ettevõtetega – kellele seda vaja on?Aru, Juhan; Espak, Peeter; Grossberg, Maarja; Heinsalu, Els; Karjust, Kristo; Kogermann, Karin; Kurig, Heisi; Köster, Kajar; Küngas, Rainer; Leijen, Äli; Liiv, Innar; Milani, Lili; Mõtus, Kerli; Näripea, Eva; Ojavee, Kärt; Oras, Ester; Preegel, Gert; Purge, Priit; Raju, Marju; Raudla, Ringa ... Voll, Hendrik2017Sirp6.3.Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia;
Tallinna Ülikool;
Tallinna Tehnikaülikool;
Tartu Ülikool
Teadlaste otselepingud ja vaesusAru, Juhan; Espak, Peeter; Grossberg, Maarja; Heinsalu, Els; Karjust, Kristo; Kogermann, Karin; Kurig, Heisi; Köster, Kajar; Küngas, Rainer; Leijen, Äli; Liiv, Innar; Milani, Lili; Mõtus, Kerli; Näripea, Eva; Ojavee, Kärt; Oras, Ester; Preegel, Gert; Purge, Priit; Raju, Marju; Raudla, Ringa ... Voll, Hendrik2017Sirp6.3.Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
Teadus kui haridusuuenduse toetuspunkt, vundament, vaade ja garantiiAru, Juhan; Espak, Peeter; Grossberg, Maarja; Heinsalu, Els; Karjust, Kristo; Kogermann, Karin; Kurig, Heisi; Köster, Kajar; Küngas, Rainer; Leijen, Äli; Liiv, Innar; Milani, Lili; Mõtus, Kerli; Näripea, Eva; Ojavee, Kärt; Oras, Ester; Preegel, Gert; Purge, Priit; Raju, Marju; Raudla, Ringa ... Voll, Hendrik2017Sirp6.3.Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia;
Tallinna Ülikool;
Tallinna Tehnikaülikool;
Tartu Ülikool
The world beneath the fingertips and the cognitive processes that make it possibleVeispak, Anneli20176.7.Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut
Estonian words in noise test for children (EWINc).Veispak, A., Jansen, S., Ghesquière, P., Wouters, J.2016Speech Communication1.1.
kas Sina suudad muuta oma seksuaalset orientatsiooni?Veispak Anneli2016Postimees6.3.
Speech audiometry in Estonia: Estonian words in noise (EWIN) test.Veispak, A.; Jansen, S.; Ghesquière, P.; Wouters, J. 2015International Journal of Audiology1.1.
Online lexical processing in fast word recognition in braille reading.Veispak, A. Reilly, R. G, Ghesquière, P.20155.2.
Perceptual and Cognitive Underpinnings of Braille Reading.Veispak, A. & Ghesquiere, P20146.7.
Differential cognitive and perceptual correlates of print reading versus braille reading. Veispak, A., Boets, B., Ghesquière, P.2013Research in Developmental Disabilities1.1.
Estonian speech tests and comparison to other languages.Veispak, A., Jansen, S., Ghesquière, P., Wouters, J. (20136.7.
Parallel versus sequential processing in print and braille reading.Veispak, A., Boets, B., Ghesquière, P.2012Research in Developmental Disabilities1.1.
Probing the Perceptual and Cognitive Underpinnings of Braille Reading. An Estonian Population Study.Veispak, Anneli; Boets, Bart; Männamaa, Mairi; Ghesquie`re, Pol2012Research in Developmental Disabilities1.1.SA Tartu Ülikooli Kliinikum, Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik;
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut
Perceptual and cognitive underpinnings of braille reading.Veispak, A., Boets, B., Ghesquière, P.20126.7.
The “thing” that good Braille readers have and poor Braille readers don’t: A relation to developmental dyslexia.Veispak, A., Boets, B., Ghesquière, P.20115.2.
Relating braille reading difficulties to developmental dyslexia: The differences and similarities in phonological processing behind print- and braille reading.Veispak, A., Boets, B., Ghesquière, P.20116.7.
Could Specific Braille Reading Difficulties Result from Developmental Dyslexia?Veispak, A., Ghesquière, P. 2010Journal of visual impairment & blindness1.1.