See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
16.06.1981
737 5426
nelli.jung@ut.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.01.2011–17.08.2011   
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Filosoofia ja semiootika instituut, projektijuht (0,50)
 
 
Haridustee
2004–2009   
Tartu Ülikool, filosoofia magistriõpe
1999–2004   
Tartu Ülikool, filosoofia bakalaureuseõpe (sh matemaatika kõrvalerialana)

Publikatsioonid

5.04.2018

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 7 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Noorsootöö õpikLiimets, Airi; Schlümmer, Edgar; Enn, Ülly; Jung, Nelli; Kost, Reet; Toots, Anu; Allaste, Airi-Alina; Taru, Marti; Pilve, Eli; Kaasik, Peeter; Rannala, Ilona-Evelyn; Paabort, Heidi; Reitav, Urmo; Pomm, Kristjan20132.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut
Учебник по работе с молодёҗъю Лийметс, Айри; Шлюмер, Эдгар; Энн, Юллй; Юнг, Нэлли; Кост, Рээт; Тоотс, Ану; Алласте, Айри-Алинa; Тару, Марти; Пилве, Эли; Каасик, Пээтэр; Раннала, Илона-Эвэлйн; Пааборт, Хэйди; Рэйтав, Урмо; Помм, Крйстян20132.4.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut
Kooli väärtusarenduse hindamismudel - miks ja kuidas?Sutrop, M; Harro-Loit, H; Jung, N2013Väärtuspõhine kool. Eesti ja maailma kogemus3.2.Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Filosoofia ja semiootika instituut;
Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Filosoofia ja semiootika instituut, Tartu Ülikooli Eetikakeskus
Erinevad väärtuskasvatuslikud lähenemisedSchihalejev, Olga; Jung, Nelli2012Õppemeetodid väärtuskasvatuse teenistuses - miks ja kuidas?6.2.Tartu Ülikool, Usuteaduskond, Usuteaduskonna dekanaat, Praktilise usuteaduse õppetool;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Filosoofia ja semiootika instituut, Tartu Ülikooli Eetikakeskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond
SissejuhatusSchihalejev, Olga; Jung, Nelli2012Õppemeetodid väärtuskasvatuse teenistuses - miks ja kuidas?6.2.Tartu Ülikool, Usuteaduskond;
Tartu Ülikool, Usuteaduskond, Usuteaduskonna dekanaat, Praktilise usuteaduse õppetool;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Filosoofia ja semiootika instituut, Tartu Ülikooli Eetikakeskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond
Õppemeetodid väärtuskasvatuse teenistuses - miks ja kuidas?Schihalejev, Olga; Jaani, Juta; Jung, Nelli; Nielsen, Katrin; Säre, Egle; Hein, Ivika; Owens, Allan20126.2.Tartu Ülikool, Usuteaduskond, Usuteaduskonna dekanaat, Praktilise usuteaduse õppetool;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Filosoofia ja semiootika instituut, Tartu Ülikooli Eetikakeskus;
Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia, Kultuurhariduse osakond;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond
Väärtusarenduse analüüs - miks ja kuidas?Harro-Loit, H.; Blaubrük, A.-L.; Hallast, P.; Harro, H.; Jung, N.; Korts, K.; Schihaljev, O.; Siivelt, P.20116.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut, Ajakirjanduse õppetool;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond, Filosoofia ja semiootika instituut, Tartu Ülikooli Eetikakeskus;
Tartu Ülikool, Filosoofiateaduskond