Kadri Ugur

18.09.1966
kadri.ugur@ut.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.01.2016–...    Tartu Ülikool, sotsiaalteaduste valdkond, Ühiskonnateaduste instituut, interpersonaalse ja hariduskommunikatsiooni lektor (1,00)
2015–...    Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Ajakirjanduse õppetool, interpersonaalse ja hariduskommunikatsiooni lektor (1,00)
2015–2015    Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Ajakirjanduse õppetool, interpersonaalse ja hariduskommunikatsiooni lektor (1,00)
01.01.2014–30.09.2014    Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, ajakirjanduse teadur (1,00)
2014–2015    Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Ajakirjanduse õppetool, ajakirjanduse teadur (1,00)
01.11.2009–31.12.2009    Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond, ajakirjanduseteadur (1,00)
01.02.2005–31.01.2008    Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni osakond, ajakirjanduse assistent (1,00)
01.01.2000–31.12.2005     Fr.Tuglase nim.Ahja Keskkool, õpetaja
01.01.1994–31.12.2000     EELK Haiglahingehoiu Keskus, koolitusjuht
01.01.1992–31.12.1994     Ajaleht "Eesti Kirik", peatoimetaja kt
 
 
Haridustee
2002–2004     Ajakirjanduse magister (Tartu Ülikool, magister artium ajakirjanduse alal, 2004)
1995–1998     Hingehoiutöö superviisor (Soome Kiriku koolituskeskus ja Haiglahingehoiu Keskus 1998)
1993–1996     Hingehoidja (Soome Kiriku koolituskeskus ja Haiglahingehoiu Keskus 1996)
1990–1990    Kristlik pedagoogika, Soome Kiriku koolituskeskus
 
 
Teadusorganisatsiooniline ja -administratiivne tegevus
2004−...     Balti Meediauurijate Assotsiatsiooni (BAMR) liige
2002−...     TÜ Õppeakavade arendamise keskuse ainevaldkonna “Inimene ja ühiskond” töörühma liige
 
 
Teenistuskäigu lisainfo
Juhendatud magistritööd:
Ruta Käärik, TÜ klassiõpetaja 2012
Katri Smitt, EKA MKKÕ kunstiõpetaja, 2012
Kadri Kasterpalu, TÜ ajakirjandus, 2011 ;

Kvalifikatsioon

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
3.1.
2014
1.2.
2012
2.5.
2012
6.2.
2012
6.2.
2012
6.2.
2012
6.2.
2012
1.1.
2011
1.3.
2011
3.2.
2011
1.2.
2010
2.3.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.4.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
1.3.
2009
3.1.
2009
3.5.
2009
1.2.
2008
6.3.
2007
3.2.
2006
6.2.
2004
6.2.
2000

Kadri Ugur

18.09.1966
kadri.ugur@ut.ee

Career

Institution and position
01.01.2016–...    University of Tartu, Faculty of Social Sciences, Institute of Social Studies, Lecturer (1,00)
2015–...    University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Social Studies, x, interpersonaalse ja hariduskommunikatsiooni lektor (1,00)
2015–2015    University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Social Studies, x, interpersonaalse ja hariduskommunikatsiooni lektor (1,00)
01.01.2014–30.09.2014    University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Social Studies, Research Fellow in Journalism (1,00)
2014–2015    University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Institute of Social Studies, x, ajakirjanduse teadur (1,00)
01.11.2009–31.12.2009    University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Department of Journalism and Communication, Research Fellow (1,00)
01.02.2005–31.01.2008    University of Tartu, Faculty of Social Sciences and Education, Department of Journalism and Communication, Assistant (1,00)
01.01.2000–31.12.2005    Ahja Secondary School, teacher of media education
01.01.1994–31.12.2000    Center for Pastoral Care and Counselling of EELC, training director
01.01.1992–31.12.1994    newspaper "Eesti Kirik", editor-in-cief
 
 
Education
2002–2004    journalism for master level in Tartu University
1995–1998    supervisor of pastoral care and counselling
1993–1996    pastoral care and counselling
1990–1990    church pedagogics and andragogics
 
 
R&D related managerial and administrative work
2004−...    member of BAMR
2002−...    member of working group for national curriculum in social sciences
 
 
Additional career information
;

Publications

Category
Year
Publication
 
3.1.
2014
1.2.
2012
2.5.
2012
6.2.
2012
6.2.
2012
6.2.
2012
6.2.
2012
1.1.
2011
1.3.
2011
3.2.
2011
1.2.
2010
2.3.
2010
3.2.
2010
3.2.
2010
3.4.
2010
6.2.
2010
6.2.
2010
1.3.
2009
3.1.
2009
3.5.
2009
1.2.
2008
6.3.
2007
3.2.
2006
6.2.
2004
6.2.
2000
  • Leitud 4 kirjet
ProgrammNumberNimiProjekti algusProjekti lõppVastutav täitjaAsutusRahastamine kokku
MUUMSHZU07230RDeveloping a Crisis Communication Scorecard01.01.200831.12.2011Halliki Harro-LoitTartu Ülikool; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut52 301,00 EUR
SFSF0180002s07Kultuurikommunikatsiooni komplekssus ja kultuuriuurimise metodoloogilised väljakutsed01.01.200731.12.2012Halliki Harro-LoitTartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond319 294,75 EUR
IUTIUT20-38Sotsiaalse ja personaalse aja kiirenemine infoühiskonnas: vahendatud kommunikatsiooni praktikad ja mõjud01.01.201431.12.2019Veronika KalmusTartu Ülikool, sotsiaalteaduste valdkond, Ühiskonnateaduste instituut383 200,00 EUR
MUUSSHZU10194Õpetajate IKT kasutusaktiivsuse mõju õpilaste tehnoloogia teadlikule kasutusoskusele13.12.201020.12.2013Pille Pruulmann-VengerfeldtTartu Ülikool; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut36 164,47 EUR
  • Leitud 25 kirjet
PublikatsioonKlassifikaatorFail
Burget, M.; Pedaste, M.; Ugur, K.; Lõhmus, E. (2014). How can videos help achieve educational objectives. In: EDULEARN14 Proceedings (1091−1096). IADIS Press.3.1.
Harro-Loit, H.; Vihalemm, T.; Ugur, K. (2012). Cultural experience as a (critical) factor in crisis communication planning. Journal of Contingencies and Crisis Management, 20 (1), 26−38, 10.1111/j.1468-5973.2011.00657.x.1.2.
Pruulmann-Vengerfeldt, Pille; Luik, Piret; Masso, Anu; Murumaa, Maria; Siibak, Andra; Ugur, Kadri. (2012). Õpetajate IKT kasutusaktiivsuse mõju õpilaste tehnoloogia teadlikule kasutusoskusele. . 2.5.
Harro-Loit, H.; Kauksi, Ü.; Ugur, K.; Velbaum, K.; Parder, M-L. (2012). Draamapedagoogika võimalused. Lühinäidendid. Väärtuskasvatuse abivahend koolidele (14−23). Tartu: Eesti Keele Sihtasutus.6.2.
Hvostov, Andrei; Lahe, Jaan; Ugur, Kadri; Arrak, Andres; Klementi, Kadri; Sellenberg, Urve; Realo, Anu; Uriko, Kristiina (2012). I peatükk Kultuur, alapeatükid 4. ja 5. Kultuur ja religioon. Usundid. Inimene ja ühiskond II kooliastmele. 2. osa (16−22). Tallinn: Avita.6.2.
Hvostov, Andrei; Lahe, Jaan; Ugur, Kadri; Arrak, Andres; Sellenberg, Urve; Klementi, Kadri; Realo, Anu; Uriko, Kristiina (2012). Inimene ja ühiskond. Õpik II kooliastmele, II osa. . Tallinn: Avita.6.2.
Harro-Loit, H.; Kauksi, Ü.; Ugur, K.; Loit, K.; Normet, K.; Tuvike, M.; Ruitlane, O.; Kruusmäe, L.; Sarapuu, S.; Oberg, A.; Sammelsaar, E.; Koinberg, A.; Uulma, T-R.; Tikkenberg, H.; Uuesoo, J.; Kriisa, R.; Kaupmees, G.; Alamaa, J.; Punak, M.; Teppo, T. ... Velbaum, K (Koost) (2012). Lühinäidendid. Väärtuskasvatuse abivahend koolidele. Eesti Keele Sihtasutus.6.2.
Harro-Loit, Halliki; Ugur, Kadri (2011). Representation of Death Culture in the Estonian Press. Estonian Journal of Archaeology, 15, 2, 151−170, 10.3176/arch.2011.2.05.1.1.
Ugur, Kadri (2011). MEDIA EDUCATION AS CROSS-CURRICULAR THEME IN ESTONIAN SCHOOLS: REASONS OF A FAILURE. The Journal of Postmodernism Problems, 1 (3), 1.1.3.
Harro-Loit, H.; Vihalemm, T.; Ugur, K. (2011). Information Channels and Response Patterns in a Situation of Risk. In: Marita Vos, Ragnhild Lund, Zvi Reich and Halliki Harro-Loit (_EditorsAbbr). Developing a Crisis Communication Scorecard. Outcomes of an International Research Project 2008-2011 (210−238). University of Jyväskylä Bookstore. (Jyväskylä Studies in Humanities ; 152).3.2.
Jakobson, V., Harro-Loit, H., Ugur, K., Veidenbaum, K. (2010). Grazhdanskaja identichnost molodjozhi Estonii cherez prismu telenovostei. Мир России, 1, 163−179.1.2.
Ugur, K. (2010). Implementation of the concept of media education in the Estonian formal education system. (Doktoritöö, Tartu Ülikool). Tartu: TÜ Kirjastus.2.3.
Siibak, A.; Ugur, K. (2010). Is social networking the new "online playground" for young children? A study of Rate profile in Estonia. In: Berson, I. & Berson, M. (Ed.). High-Tech Tots: Childhood in a Digital World (125−152).. Information Age Publishing. (Research in Global Child Advocacy Series; 5).3.2.
Ugur, K., Harro-Loit, H. (2010). Media literacy in Estonian national curriculum. In: Kotilainen, S.; Arnolds-Granlund, S.-B. (_EditorsAbbr). Media Literacy Education: Nordic Perspectives (133−144). Nordicom, Göteborg University.3.2.
Ugur, Kadri; Kello, Katrin (2010). Collegial Support Groups for Teachers in Changes: The Case of Transition to Estonian-Medium Instruction in Estonian Russian-Medium Schools. <i></i> Tallinn,.3.4.
Rohn, Ulrike; Ugur, Kadri (2010). Meediamajandus: Põhimõisted arutelude toeks. Tartu Ülikooli Haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus (_EditorsAbbr). Läbivad teemad õppekavas ja nende rakendamine koolis (97−100). Tartu Ülikool.6.2.
Ugur, Kadri (2010). Teabekeskkond kui läbiv teema - milleks ja kuidas? Ülle Luisk (_EditorsAbbr). Läbivad teemad õppekavas ja nende rakendamine koolis (75−86). Tartu: Tartu Ülikooli haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskus.6.2.
Ugur, K. (2009). Medienerziehung in Estland. Standortbestimmung. Merz. Zeitschrift für Medienpädagogik, 26−33.1.3.
Paus-Hasebrink, I.; Dürager, A.; Wijnen, C. w.; Ugur, K. (2009). Making use of ICT for learning in European schools. In: Livingstone, S.; Haddon, L. (_EditorsAbbr). Kids Onnline. Opportunities and risks for children (217−228). Great Britain, Bristol: The Policy Press.3.1.
Harro-Loit, H.; Lill, T.; Harro, H.; Ugur, K. (2009). Lasteaia diskursus väärtuskasvatuse aspektist. <i>Väärtused ja väärtuskasvatus. Valikud ja võimalused 21. sajandi Eesti ja Soome koolis: Väärtused – valikud ja võimalused 21. sajandi Eesti koolis; Tartu; 3.- 4. detsember 2008 .</i> _EditorsAbbr Sutrop, M.; Valk, P.; Velbaum, K. EKSA, 212−244.3.5.
Harro-Loit, H., Ugur, K. (2008). Media Education as part of Higher education curricula. Informacijos mokslai/ Information Sciences, 47, 78−86.1.2.
Harro-Loit, H.; Kello, K.; Ugur, K.; Kõiv, P.; Luisk, Ü. (2007). Läbivad teemad õppekavas: kasutamata sünergiavõimalused. Haridus, 11-12, 18−24.6.3.
Harro-Loit, H.; Ugur, K. (2006). Kommunikatsiooni- ja meediaõpetus põhikoolis. Arenev õppekava - õpikeskkond ja ainevaldkonnad (42−51). Tartu: TÜ Kirjastus.3.2.
Ugur, K (2004). Meediaõpetus põhikoolis: tugimaterjale õpetajale. . Tartu: TÜ Kirjastus.6.2.
Ugur, Kadri (2000). Meediaõpetus on vajalik ja põnev. Kristina Johannes; Kristi Saarso; Helle Tiisväli (_EditorsAbbr). Eesti keele õpetamisest muukeelses koolis (34−38). Tallinn: Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus.6.2.
  • Leitud 1 kirjet
PealkiriJuhendatavKraadJuhendajaKaitsmise staatusKaitsmise aastaAsutus
Eesti ajakirjanike läbipõlemineSigne IvaskdoktorikraadKadri UgurJuhendamiselTartu Ülikool