See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt RU, 19107
RU, 19107 (5.2-1/18) "FIRST LINK: info- ja klienditeeninduse süsteem toetamaks regionaalset innovatsioonivõrgustikku (27.03.2007−30.04.2008)", Elviine Uverskaja, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Sotsiaalteaduskond.
5.2-1/18
RU, 19107
FIRST LINK: info- ja klienditeeninduse süsteem toetamaks regionaalset innovatsioonivõrgustikku
First Link: Information and customer service system as support for regional innovation network
FIRST LINK: info- ja klienditeeninduse süsteem toetamaks regionaalset innovatsioonivõrgustikku
27.03.2007
30.04.2008
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedH100 Dokumentatsioon, informatsioon, raamatukogundus, arhiivindus 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT121 Signaalitöötlus 2.2. Elektroenergeetika, elektroonika (elektroenergeetika, elektroonika, sidetehnika, arvutitehnika ja teised seotud teadused)50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner27.03.2007−30.04.2008
Tallinna Ülikool, Sotsiaalteaduskondpartner27.03.2007−30.04.2008
AsutusRiikTüüp
Euroopa Regionaalarengu Fond, Eesti siseministeerium
PerioodSumma
27.03.2007−30.04.2008666 400,00 EEK (42 590,72 EUR)
42 590,72 EUR
INTERREG IIIA

first link projekti ideeks on välja arendada elektrooniline informatsiooni ja klienditeeninduse süsteem Edela-Soome ja Tallinna ümbruse ettevõtete ja asutuste tarbeks. Süsteemi loomine laiendab kõrgharidust andvate õppeasutuste poolt pakutavate teaduspõhiste teenuste ja toodete kasutamist ning muudab need kättesaadavamaks. Samas saavad mõlemad õppeasutused koguda informatsiooni piirkonna ettevõtete vajaduste ja regionaalse nõudluse kohta teadmusteenuste ja toodete järele. Kahe õppeasutuse koostöö tulemusena on võimalik luua interaktiivne süsteem, mis toetab regionaalset arengut. Eesmärgiks ei ole luua uut infosüsteemi, vaid edasi arendada turundus- ja müügiportaali TAIP, mis on kasutusel Tallinna Ülikoolis. projekti eesmärgiks on: 1) kaardistada sisemised ja välised vajadused seoses infoliikumisega ja klienditeenindusega ning 2) mõlema õppeasutuse vajadustest lähtuvalt välja töötada uued TAIPi liidesed ja testida TAIPi rakendatavust Turu rakenduskõrgkoolis.
TegevusProtsent
Rakendusuuring70,0
Katse- ja arendustöö30,0