See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TÕA16007
TÕA16007 "Kõrghariduse toetamine läbi õpianalüütika integreerimise (1.01.2016−30.08.2018)", Kairit Tammets, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut, Haridustehnoloogia keskus.
TÕA16007
Kõrghariduse toetamine läbi õpianalüütika integreerimise
Supporting Higher Education to Integrate Learning Analytics
Supporting Higher Education to Integrate Learning Analytics
SHEILA
1.01.2016
30.08.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa KomisjonMuu...muu
PerioodSumma
01.01.2016−31.12.201626 000,00 EUR
01.01.2017−31.12.20170,00 EUR
01.01.2018−30.08.201814 376,00 EUR
40 376,00 EUR
0,00 EUR
Euroopa Komisjon, Erasmus+

Sheila eesmärk on parendada õppimise ja õpetamise kvaliteeti, mis on üks prioriteete Kõrgahariduse Kaasajastamise Strateegias. Projekt keskendub tõenduspõhise õpianalüütika juurutamise võimaluste väljaselgitamisele kõrghariduse kontekstis erinevates Euroopa riikides. Projekti raames töötatakse välja raamistik õpianalüütika adapteerimiseks, juurutamiseks ning hindamiseks.
The Sheila project aims at improving quality in education teaching and learning, which is one of the main priorities under the Modernisation of Higher Education Strategy (Communication published in September 2011). It also follows priorities on the Opening Up Education Communication. The project focuses on student centred learning and learners personalised guidance. Learning analytics holds a big potential to address the pressures and challenges confronting contemporary education institutions.
TegevusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
University of EdinburghkoordinaatorSuurbritannia ja Põhja-Iiri Ühendkuningriikülikool