See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt LN05B
LN05B ": Praamiliikluse hüdrodünaamilistes mõjudest Parretti jõe alamjooksul (8.08.2012−29.08.2012)", Tarmo Soomere, Tallinna Tehnikaülikool, TTÜ Küberneetika Instituut.
LN05B
: Praamiliikluse hüdrodünaamilistes mõjudest Parretti jõe alamjooksul
On the hydrodynamic impacts of barge traffic along the River Parrett
8.08.2012
29.08.2012
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.15. Ehitus- ja kommunaaltehnikaT220 Tsiviilehitus, Hüdrotehnoloogia, avameretehnoloogia, pinnasemehhaanika 2.1. Ehitusteadused (ehitusprojekteerimine, ehitustehnika, tööstus- ja tsiviilehitus ning teised seotud teadused)100,0
AsutusRiikTüüp
CEFAS, Suurbritannia
PerioodSumma
08.08.2012−29.08.2012800,00 EUR
800,00 EUR
0,00 EUR
CEFAS, Suurbritannia

Analüüsitakse praamiliiklusega kaasnevate laevalainete jm. hüdrodünaamiliste tegurite (nt Bernoulli efekti) võimalikku mõju Parnetti jõe (Suurbritannia) alamjooksu jõepõhjale ja kallastele. Kuna praamid liiguvad suhteliselt aeglaselt (Froude arv üldiselt alla 0,5) ning koos tõusu- või mõõnaveega, on tugevalt mittelineaarsete laevalainete tekkimise võimaluse minimaalne ning praamide tekitatud lained on lühikesed ja madalad. Bernoulli efekti vähendamiseks soovitatakse regulaarselt praamide kiirust mõneks ajaks vähendada. Esitatakse ligikaudne hinnang kiiruste vahemikule, mille puhul laeva poolt tekitatud hüdrodünaamilised mõjurid ei tekita arvestatavaid tagajärgi
Environmental impact of various hydrodynamic effects produced by tug and barge traffic in the tidal channel of the River Parrett for delivering relatively large loads to a wharf in Combwich over the waterway. As the tug-barge tandem moves at very low depth Froude numbers and at even considerably lower length Froude numbers, the resulting vessel wave system almost perfectly matches the classical linear Kelvin wake and contains mostly short and short-crested waves. The typical wavelengths are well within the wavelengths of the wind waves for this sheltered waterway. The width of the channel is large enough for these waves to decay considerably at the channel margins. The impact of the resulting waves on the margins, most likely, is undetectable. No nonlinear wave-driven effects are expected. No specific impacts related with unusual wave approach direction are detectable. Owing to a possibly large blocking coefficient, a certain level of the production of a depression area (Bernoulli/pressure wake) and squat may occur. Sediment resuspension by the propulsion system of the tugboat is a local phenomenon and commonly accepted in river transport. The use of rising tide for the traffic very likely results in a weak net traffic-induced sediment transport upstream and/or onshore, filling the banks with sediment on the expense of volumes resuspended along the sailing line
TegevusProtsent
Rakendusuuring100,0