See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt 3.1-11/2
3.1-11/2 "Eesti, Soome, Venemaa ja Saksamaa üldhariduskooli 9.klassi matemaatikaõpikute võrdlusanalüüs (18.05.2009−30.10.2009)", Madis Lepik, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Matemaatika osakond.
3.1-11/2
Eesti, Soome, Venemaa ja Saksamaa üldhariduskooli 9.klassi matemaatikaõpikute võrdlusanalüüs
18.05.2009
30.10.2009
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.4. MatemaatikaP110 Matemaatiline loogika, hulgateooria, kombinatoorika1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)100,0
AsutusRiikTüüp
AS Bit
PerioodSumma
18.05.2009−30.10.200960 000,00 EEK (3 834,70 EUR)
3 834,70 EUR
AS Bit, teenusleping

Teadmusteenuse osutamine, mille tulemusel valmib 9. klasside matemaatikaõpikute sisu võrdlusanalüüs, mis esitatakse Tellijale kirjaliku aruandena. Töö tegemise aluseks on Tellija välja antud matemaatikaõpik 9.klassile, üks Soome matemaatikaõpik 9.klassile, üks Venemaa matemaatikaõpik 9.klassile ja üks Saksamaa matemaatikaõpik 9.klassile. Töös tuuakse esile võrreldavate õpikute tugevused ja puudused ning antakse soovitused Tellija õpiku edasiseks täiustamiseks. Ülikool võrdleb eelkõige järgmisi näitajaid: matemaatiline sisu, esituslaad, mõistete kujundamise süsteem, ülesannete süsteem, loovtööde osakaal, diferentseerimise võimaluste loomine ja visualiseerituse aste.