"Struktuurifondid" projekt A/617
A/617 "IKT põhise uurimusliku õppe juurutamine Eesti üldhariduskoolide matemaatikaõppes (1.02.2017−31.01.2018)", Madis Lepik, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut.
A/617
IKT põhise uurimusliku õppe juurutamine Eesti üldhariduskoolide matemaatikaõppes
Implementation of inquiry based education in Estonian school mathematics
1.02.2017
31.01.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Struktuurifondid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituutkoordinaator01.02.2017−31.01.2018
AsutusRiikTüüp
Elukestva Õppe Arendamise Sihtasutus Innove Eesti Vabariik
PerioodSumma
01.02.2017−31.01.20180,00 EUR
0,00 EUR

Haridusuuenduse kompetentsikeskuse didaktika arenduse suuna raames läbiviidava alamprojekti summa rahastus on 8000 EUR. Projekti "IKT põhise uurimusliku õppe juurutamine Eesti üldhariduskoolide matemaatikaõppes" eesmärks on: ● Moodustada õpetajate koostöövõrgustik ja töötada ühiselt välja uudne metoodika uurimusliku lähenemise praktiseerimiseks matemaatikaõppes; katsetada seda koolipraktikas. ● Koostada näidistundide õppevideod metoodika tutvustamiseks. ● Koostada IKT rakendustele tuginevad õppematerjalid avastusõppe juurutamiseks matemaatikahariduse erinevatel tasemetel. ● Õppematerjalid ja õppemetoodikat tutvustavad videod teha matemaatikaõpetajatele veebipõhiselt kättesaadavaks ● Analüüsida teoreetiliselt läbiviidavat innovatsiooniprotsessi.
The funding of the project is 8000 EUR. The aims of the "Implementation of inquiry based education in Estonian school mathematics" project are: ● to develop the community of practice of mathematics teachers and university didactitions; ● to develop study materials for inquiry learning of mathematics and to test them in the classroom; ● to develop teaching strategies and lesson plans fro inquiry based learning of mathematics; ● to create lesson videos; ● to reflect and analyze theoretically the process of innovation.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0