"Muu" projekt TRU16113A
TRU16113A "Õpi-, enesemääratlus- ja suhtluspädevuse elektrooniliste hindamisvahendite ja hindamismetoodika väljatöötamine põhikooli I ja II kooliastmele (1.08.2016−31.12.2018)", Eve Kikas, Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut.
TRU16113A
Õpi-, enesemääratlus- ja suhtluspädevuse elektrooniliste hindamisvahendite ja hindamismetoodika väljatöötamine põhikooli I ja II kooliastmele
Developing tools for assessing learning to learn, social, and self-determination competencies in first and second stages in basic school
Õpi-, enesemääratlus- ja suhtluspädevuse elektrooniliste hindamisvahendite ja hindamismetoodika väljatöötamine põhikooli I ja II kooliastmele
1.08.2016
31.12.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS260 Psühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS283 Psühhopedagoogika5.3. Haridusteadused50,0
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja Teadusministeerium Eesti Vabariikministeerium
PerioodSumma
01.08.2016−31.12.2018266 400,00 EUR
266 400,00 EUR
Riigihange

Projekti raames töötatakse välja elektroonilised hindamisvahendid, mida saab kasutada esimese ja teise kooliastme õpilaste õpi-, enesemääratlus- ja suhtluspädevuse hindamiseks nii välishindamise raames kui õpetajate igapäevatöös. Määratletakse pädevused, kirjeldatakse nende komponente. Arendatakse välja üldine hindamise kontseptsioon. Hindamisvahendeid katsetatakse ja viiakse läbi sekkumisuuring. Koostatakse metoodiline materjal õpetajatele ja koolitatakse õpetajaid.
The aim of the project is to develeop electronic assessment tools for assessing learning to learn, social, and self-determination competencies in students of first and second stages in basic school. These tools may be used both in external evaluation and in daily practices by teachers. The competencies are defined and their components described. The general conception of assessment is developed. Assessment tools are tested and intervention study is carried out. Methodological material for teachers is developed and teacher trainings are carried out.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring50,0
Katse- ja arendustöö50,0