See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Erasmus" projekt DSVHI18430
DSVHI18430 (2018-1-EE01-KA203-047126) "Eesmärgipärane digitehnoloogia kasutamine (1.09.2018−31.08.2021)", Mario Mäeots, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
2018-1-EE01-KA203-047126
DSVHI18430
Eesmärgipärane digitehnoloogia kasutamine
Making Technology Meaningful Through Digital Pedagogy
MTM
1.09.2018
31.08.2021
Õppearendusprojekt
Erasmus
PerioodSumma
01.09.2018−31.08.202155 380,00 EUR
55 380,00 EUR

Projekti eesmärk luua digipedagoogilised näidisstsenaariumid, mille fookus on suunatud digitehnoloogia eesmärgipärasele kasutamisele ja õpilaste digitaalse sisuloomega seotud digitaalse kirjaoskuse toetamisele. Näidisstsenaariumid luuakse projektimeeskonna poolt, neid rakendatakse ja nende tulemuslikkust hinnatakse partnerriikide koolide põhjal. Igast riigist kaasatakse stsenaariumite loomisse ja katsetamisse vähemalt viis õpetajat, kes õpetavad õpilasi vanuses 10-12 aastat.
The project aims to develop learning scenarios for supporting the use of digital technologies in schools and furthermore develop innovative digital practices combining digital competences with subject related competencies to form a meaningful and lasting digital pedagogy. Learning scenarios for digital pedagogy will be co-created together with teachers from partner countries and project team, scenarios will be implemented in partner countries by at least five teachers, their outcomes are assessed and reflected during reflection workshops. Learning scenarios engage students aged from 10-12 years.
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Carl-Friedrich-Gauß-Schule (KGS) HemmingenpartnerSaksamaa Liitvabariik
Hansakallion koulupartnerSoome Vabariik
HrafnagilsskolipartnerIslandi Vabariik