See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ülikoolide arengufondid" projekt TF4420
TF4420 "Tehnoloogiaga toetatud õppimine ja õpianalüütika haridusuuenduse ja teadustöö jätkusuutlikuse toetamiseks (1.07.2020−1.07.2021)", Timo Tobias Ley, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TF4420
Tehnoloogiaga toetatud õppimine ja õpianalüütika haridusuuenduse ja teadustöö jätkusuutlikuse toetamiseks
Technology-enhanced Learning and Learning Analytics for Sustaining Educational Innovation and Research
1.07.2020
1.07.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Ülikoolide arengufondid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS263 Sotsiaalpsühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused20,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedT120 Süsteemitehnoloogia, arvutitehnoloogia1.2 Arvutiteadus ja informaatika30,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator01.07.2020−01.07.2021
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
01.07.2020−01.07.202130 000,00 EUR
30 000,00 EUR

Eesmärk on taotleda lisarahastust haridusuuenduse ja õpianalüütika uurimisgrupi tegevuse jätkamiseks. CEITER projekt lõpeb juunis 2020 ja vaatamata arvukale esitatud taotluste hulgale erinevatesse rahastusprogrammidesse, on siiski vajalik lisarahastus CEITER projekti tegevuste jätkamiseks – doktorantide juhendamine ja valdkonna edasi arendamine, kõrgetasemeliste publikatsioonide avaldamine, uurimistööd toetava tehnoloogia edasi arendamine jne. Uurimisgruppi kuulub üle kahekümne vanem- ja nooremteaduri, arendaja, uuringuassistendi ning lisaks administratiivne tugi. FUR toetus on väga oluline CEITER projektis viimase viie aasta jooksul saavutatu jätkusuutlikkuse tagamiseks.
Proposal aims to apply for additional funding resources for the research group from the field educational innovation and learning analytics. The current funding of CEITER project will be finished in June 2020 and despite the significant number of project proposals submitted to different funding programs, additional resources are needed to continue with the activities started during the project activities - supervision of the PhD students and contributing to the PhD community, publishing scientific results in high-level journals, working on technology developments that are needed for carrying out the research activities and so on. Group consists of more than 20 senior researchers, junior researchers, developers, research assistants and administrative support and FUR resources are very important for the sustainability of the research results developed in the CEITER project during the last 5 years.
KirjeldusProtsent
Alusuuring30,0
Rakendusuuring30,0
Katse- ja arendustöö40,0