"Muu" projekt AU/6709
AU/6709 (Nr. 30.2-10.2/1247) "Laste arengu süsteemne uuring: Subjektiivne heaolu seoses akadeemiliste, kognitiivsete ja keskkonnateguritega. EDUKO projekti alamprojekt (1.09.2009−31.08.2014)", Aaro Toomela, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituut.
Nr. 30.2-10.2/1247
AU/6709
Laste arengu süsteemne uuring: Subjektiivne heaolu seoses akadeemiliste, kognitiivsete ja keskkonnateguritega. EDUKO projekti alamprojekt
Systemic study of a child development: Relationships between subjective-well-being with the cognitive and environmental factors. Subproject of EDUKO main project
Laste arengu süsteemne uuring: Subjektiivne heaolu seoses akadeemiliste, kognitiivsete ja keskkonnateguritega. EDUKO projekti alamprojekt
1.09.2009
31.08.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS260 Psühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused75,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS283 Psühhopedagoogika5.3. Haridusteadused25,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator01.09.2009−31.08.2014
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutkoordinaator01.09.2009−31.08.2014
Tallinna Ülikool, Psühholoogia Instituutkoordinaator01.09.2009−31.08.2014
AsutusRiikTüüp
Euroopa Sotsiaalfond
PerioodSumma
01.09.2009−31.08.20142 280 000,00 EEK (145 718,56 EUR)
145 718,56 EUR
ESF programm Eduko

Projekti eesmärk on uurida kompleskelt koolihariduse kvaliteeti, vaadeldes kõiki olulisi tegureid, mis mõjutavad lapse arengut. Mõõdetakse individuaalseid omadusi (kognitiivsed omadused, akadeemilised oskused, isiksuse omadused, hoiakud ja väärtused) ning keskkonnategureid (kodu, lasteasutus, ühiskond). Vaadeldakse laste subjektiivse heaolu seoseid individuaalsete ja keskkonnatingimustega. Projekti raames: a) töötatakse välja ettepanekud koolikeskkonna kujundamisel selleks, et suureneks kooliõpilaste subjektiivne heaolu; b) töötatakse välja mõõtevahendid madala subjektiivse heaoluga õpilaste identifitseerimiseks; c) töötatakse välja ettepanekud õpetajakoolituse parandamiseks subjektiivse heaolu valdkonnas; d) kaasatakse psühholoogia ja kasvatusteaduste doktorante uurimistööse selleks, et kujuneks välja kõrgeltkvalifitseeritud noorte teadlaste kaader kasvatusteaduste valdkonnas.
The aim of the project is a complex study of the quality of education where all important factors that affect child development are taken into account. Tests, questionnaires, interviews and other methods are used for measuring children’s individual characteristics (cognitive and academic abilities, personality attributes, attitudes and values) and environmental factors (home, educational institution, society). Relationships between children’s subjective well-being and environmental factors are studied. In the framework of the project the following will be accomplished: (a) proposals are provided for changing school environment in order to promote children’s subjective well-being; (b) measurement tools are created for identifying pupils with low level of subjective well-being; (c) proposals for improving teacher training in the area of pupils subjective well-being will be made; (d) doctoral students in the fields of educational studies and psychology are involved into the research in order to develop highly qualified young researchers in the field of educational sciences.
KirjeldusProtsent
Alusuuring75,0
Katse- ja arendustöö25,0