See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt Lep12117
Lep12117 "AS Viiking Taastusravikeskuse kliendikesksete muudatuste käivitamine (20.08.2012−31.12.2012)", Mare Teichmann, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Sotsiaalteaduskond, Tööstuspsühholoogia instituut, Psühholoogia õppetool.
Lep12117
AS Viiking Taastusravikeskuse kliendikesksete muudatuste käivitamine
Customer-centered changes in Viking Rehabilitation Centre Ltd.
AS Viiking Taastusravikeskuse kliendikesksete muudatuste käivitamine
20.08.2012
31.12.2012
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS266 Tööstuspsühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Taastusravikeskus Viiking AS
PerioodSumma
20.08.2012−31.12.20124 000,00 EUR
4 000,00 EUR
siseriiklik leping

AS Taastusravikeskus Viiking probleem on jätkusuutlikkuse tagamine pidevalt muutuvas keskkonnas. Pikas perspektiivis nähakse ettevõtte jätkusuutlikkuse osas suurt probleemi. Ettevõtte kliendid on enamasti eakad soomlased, kes ei ole väga pretensioonikad (kliendid jagunevad: 70% Soome, 25% Eesti, 5% Rootsi + Läti + Vene). Orienteerumine vananevatele vähenõudlikele klientidele ei ole jätkusuutlik. Seetõttu on oluline alustada teeninduskultuuri muutmisega. Ettevõtte soovib jätkusuutlikkuse kindlustamiseks luua kasvustrateegiat, mis on suunatud nii teenuse arendamisele (uute teenuste loomine vanemaealistele klientidele) kui turu laiendamisele (uued teenused nooremaealistele ja peredega klientidele). Läbiviidud uuringud/analüüsid: Booking.com: külastajate tagasiside, Töötajate intervjuud, Klientide tagasiside, Pimeost, Intervjuud klientidega, Esmakordse “kliendi” esmamulje.
Rehabilitation Center Viking Ltd. main problem is ensuring the sustainability of a constantly changing environment. The company's customers are mostly elderly Finns, who are not very exacting (customers are divided: 70% from Finland, 25% from Estonia, 5% from Sweden + Latvia + Russia). Orientation to the aging undemanding customers is not sustainable. Therefore, it is important to start changing the organizational culture of service. The company wants to secure the sustainability of a growth strategy, which is aimed at both service development (creating new services for older clients) if the market expansion (new services to younger clients and their families). The conducted studies / analyzes: Booking.com: visitor feedback, staff interviews, customer feedback, blind buying, interviews with clients, first-time "customer" first impression.
KirjeldusProtsent
Alusuuring10,0
Rakendusuuring70,0
Katse- ja arendustöö20,0