See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ülikoolide arengufondid" projekt TA/4120
TA/4120 "Distantsõppe õppijale sobivuse hindamine ja kohandamine ülikoolides elukestva õppe kontekstis (18.05.2020−30.06.2021)", Katrin Poom-Valickis, Tallinna Ülikool.
TA/4120
Distantsõppe õppijale sobivuse hindamine ja kohandamine ülikoolides elukestva õppe kontekstis
Distance learning study: Lecturers’ and students’ coping with emergency distance learning in Tallinn University
Distantsõppe õppijale sobivuse hindamine ja kohandamine ülikoolides elukestva õppe kontekstis
18.05.2020
30.06.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Ülikoolide arengufondid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused60,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT180 Telekommunikatsioonitehnoloogia 2.2 Elektrotehnika, elektroonika, infotehnika40,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator18.05.2020−30.06.2021
PerioodSumma
18.05.2020−30.06.202115 387,00 EUR
15 387,00 EUR

Seoses COVID-19 leviku ja eriolukorraga seotud massilisele distantsõppele üleminekuga kõrghariduses on tekkinud suurepärane olukord hinnata distantsõppe tõhusust ja sobivust erinevatele õppijatele ning leida lahendused õppe tõhustamiseks ning õppijate kaasamist toetavate meetmete väljatöötamiseks. Eriolukorrast tingitud muutunud õppekorraldus on esitanud väljakutse nii ülikoolidele kui õppe pakkujatele kui ka üliõpilastele, kes distanstõppes osalevad. Lisaks distsantsõppe korraldusele ja õpetamisstrateegiatele mängivad distantsõppe tõhususes suurt rolli täiskasvanud õppija õpioskused, sh eneseregulatsioonioskused.
The study aimed to analyze the coping of Tallinn University (TLU) in the conditions of distance learning and to map the bottlenecks in order to be better prepared to carry out the learning process in similar situations in the future. We looked for answers to the following questions: ● How did students and lecturers assess the organization of studies and the support offered in emergency distance learning? ● How did the unusual situation affect the study load of students and the workload of lecturers, and what factors were the primary contributors? ● What were the distance learning strategies and practices that most supported learning from the perspective of both students and lecturers? ● What aspects predicted effective coping in distance learning for both students and lecturers? ● What was the combined effect of students' characteristics and distance learning strategies on student involvement and meaningful learning? To map the TLU lecturers’ and students’ experiences of distance learning during COVID-19 crisis a written survey was carried out. In addition, interviews with lecturers with different previous e-learning experience and a representative of the e-learning centre were conducted. Learning analytics from the most used e-learning environments in TLU were also collected.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0