"Muu" projekt TÕA18130
TÕA18130 "Haridusuuenduse kompetentsikeskuste arendamine Tallinna Ülikoolis (jätkuprojekt) (1.10.2018−31.03.2021)", Kätlin Vanari, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut, Haridusinnovatsiooni keskus.
TÕA18130
Haridusuuenduse kompetentsikeskuste arendamine Tallinna Ülikoolis (jätkuprojekt)
Development of Competence center for educational innovations in Tallinn University (follow-up project)
Haridusuuenduse kompetentsikeskuste arendamine Tallinna Ülikoolis (jätkuprojekt)
1.10.2018
31.03.2021
Õppearendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Elukestva Õppe Arendamise Sihtasutus Innove Eesti Vabariiksihtasutus
PerioodSumma
01.10.2018−31.03.20211 200 000,00 EUR
1 200 000,00 EUR
“Tänapäevase õpikäsituse rakendamine ja kompetentsikeskuste arendamine ülikoolides“ tegevus “Kompetentsikeskuste arendamine Tallinna Ülikoolis ja Tartu Ülikoolis“

Projekti eesmärkideks on: töötada välja ning rakendada õppeasutustele suunatud ja haridusuuendust toetavaid teenusepakette ning kujundada süsteem nende tulemuslikkuse hindamiseks. tugevdada Tallinna Ülikooli teadus- ja arendusalast võimekust haridusuuenduse valdkonnas, suunates ülikooli haridusuuendusega tegelevaid üksuseid ja uurimisrühmi (nt haridusinnovatsiooni keskus, haridustehnoloogia keskus, haridusuuenduse tippkeskuse, ERA Chair projekt CEITER jt) kooskõlastatud tegevusele Teenusepaketid lähtuvad Eesti elukestva õppe strateegias 2020 (edaspidi: EÕS 2020) eesmärgiks seatud muutustest Eesti hariduses, sh õpetamise ja õppimise praktikas (õpikäsituses), õpetaja ja koolijuhi rollides, haridustehnoloogia ja uudsete tehnoloogiate tõhustatud meetodite kasutamises õppetöös. Teenusepaketid toetavad muutusi, mis on kooskõlas rahvusvaheliste haridusuuenduslike suundumuste ja arengutega, arvestavad ühiskonna ja tööturu ootuseid haridussektorile, millel on tõenduspõhine taust ning mille osas on Eesti koolipidajatel ja koolidel välja kujunenud nõudlus. Pakettide väljatöötamisel ja kasutamisel saadud teadmised lõimitakse ülikooli õpetajakoolitusse, õpetajakoolituse tasemeõppe üliõpilased osalevad pakettide katsetamisel ja rakendamisel.