"Muu" projekt MLOLO10019R
MLOLO10019R "ESTABLISH - European Science and Technology in Action Building Links with Industry, Schools and Home (1.01.2010−31.03.2014)", Miia Rannikmäe, Tartu Ülikool, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond.
MLOLO10019R
ESTABLISH - Euroopa teadus ja tehnoloogia seoste loomise protsessis tööstuse, kooli ja koduga
ESTABLISH - European Science and Technology in Action Building Links with Industry, Schools and Home
1.01.2010
31.03.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tartu Ülikoolpartner01.01.2010−31.03.2014
Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskondpartner01.01.2010−31.03.2014
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.01.2010−31.03.2014214 535,00 EUR
214 535,00 EUR
7.raamprogramm

Projekti EESMÄRGIKS on initsieerida ja rakendada uurimusliku lähenemisviisi kaustamist loodusteaduslike ainete õpetamisel Euroopas toetudes 11 riigi ja 60 partneri osalusele ning kootööle. Õpetajahariduse toetamiseks kasutatakse koostatud ja püoteeritud uurimuslikke õppematerjale. Uurimusliku õppe starteegiad on suunatud õpilaste huvi suurendamisele loodusteadustes ja õpetajate õpetamise motivatsiooni stimuleerimisele. Projekti käigus luuakse originaalseid õpikeskkondi kus eesmärgistatud tegevustega vähendatakse lõhet loodusteadusliku hariduse uurijate, õpetajate, õpilaste, lastevanemate, kohaliku tööstuse ja poliitikute arvamuste vahel. Põhitulemusena moodustub üle-Euroopaline suure dimensiooniga kompetentsete õpetajate meeskond, mille liikmed on suutelised uurimuslikku õpet ja parimat praktikat disemineerima rahvusvaheliselt kõigil tasanditel. Loodud õpetaja koolituse ja täiendkoolituse mudelid toetavad projekti jätkusuutlikkuse tagamist.
THE AIM is to facilitate and implement an inquiry based approach in the teaching and learning of science across Europe foccussed through collaborative action between 60 partners from 11 countries on teacher education and support using treialled and tested materials. Inquiry teaching methodologies are encouraged to engage students in science by increasing their interest and by stimulating teacher motivation. The project is creating authentic learning environments and actions to bridge the gap between science education community, science teachers, students, parents, local industry. The main outcome is a large team of science teachers who are confident in their delivery of inquiry teaching. The further outcome is identification of suitable pre and in service models and dissemination of best practices across Europe.
TegevusProtsent
Alusuuring25,0
Katse- ja arendustöö25,0
Rakendusuuring50,0