See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TKA15159
TKA15159 "Tööhõivet ja sotsiaalset kaasatust soodustavad digitaalsed pädevused (1.09.2015−31.08.2017)", Martin Sillaots, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut, Haridustehnoloogia keskus.
2015-1-TR01-KA201-021424
TKA15159
Tööhõivet ja sotsiaalset kaasatust soodustavad digitaalsed pädevused
Digital Skills for Employability and Social Inclusion
Digital Skills for Employability and Social Inclusion
EMPLOY
1.09.2015
31.08.2017
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP170 Arvutiteadus, arvutusmeetodid, süsteemid, juhtimine (automaatjuhtimisteooria)1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)50,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa KomisjonMuu...muu
PerioodSumma
01.09.2015−31.08.201732 660,00 EUR
32 660,00 EUR
0,00 EUR
Euroopa Komisjon, Erasmus+; Key Action 2

Muudatused tööturul mõjutavad kõige valusamalt madalate oskustega tööisi. Kesised arvutikasutamise oskused ning madalad sotsiaalsed võimad võivad saada takistuseks ümberõppes ning uue töö leidmisel. Et vähendada töötuse riske on soovitav õpetada töötegemisega seotud digitaalseid oskusi juba põhikoolis ja keskkoolis. EMPLOY projekti eesmärk on luua neid oskusi arendav õpimäng ja rakendada mängupõhist õpet põhikooli ja keskkooli tööalaste digitaalsete pädevuste tõstmiseks.
Changes in labour market have strong impact on low skilled workers. Lack of digital skills and low social abilities can cause problems in retraining and lead to the long term unemployment. To reduce the risk of unemployment it is important to develop digital skills according to the industry needs already in the level of primary and lower secondary school. The objective of EMPLOY project is to develop serious game and implement game based learning approach to support the development of industry related digital skills among primary and secondary school students.
TegevusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
CERTHpartnerKreeka Vabariik
Governorship of IstanbulkoordinaatorTürgi Vabariik
ORT FrancepartnerPrantsuse Vabariik
Universita Degli Studi Guglielmo MarconipartnerItaalia Vabariik
University of ThessalypartnerKreeka Vabariikülikool