See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ülikoolide arengufondid" projekt TF1719
TF1719 "Robomatemaatika 3. ja 6. klassi digiõppevaramule kaasaegseid õpimeetodeid arvestavate interaktiivsete matemaatikaülesannete koostamine (1.06.2019−30.09.2019)", Janika Leoste, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TF1719
Robomatemaatika 3. ja 6. klassi digiõppevaramule kaasaegseid õpimeetodeid arvestavate interaktiivsete matemaatikaülesannete koostamine
Creation of interactive math exercises, following modern teaching practices, for Robomath digital open learning recources, for the grades 3 and 6
Robomatemaatika 3. ja 6. klassi digiõppevaramule kaasaegseid õpimeetodeid arvestavate interaktiivsete matemaatikaülesannete koostamine
1.06.2019
30.09.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Ülikoolide arengufondid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused60,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.4. MatemaatikaP110 Matemaatiline loogika, hulgateooria, kombinatoorika1.1 Matemaatika20,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT180 Telekommunikatsioonitehnoloogia 2.2 Elektrotehnika, elektroonika, infotehnika20,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator01.06.2019−30.09.2019
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
01.06.2019−30.09.20192 250,00 EUR
2 250,00 EUR

1. Projekti eesmärgiks on robomatemaatika digiõppevaramu väljaarendamine ning esitamine avalikult eKoolikotis kõikidele Eesti õpetajatele. Projekt valmib doktoritöö raames teostatava uurimuse kolmanda uuringu jaoks, mille fookus on meetodi erinevate rakendusmudelite väljatöötamine ning jätkusuutlikkuse tagamine. Digiõppevaramu väljatöötamiseks kasutatakse Tallinna Ülikooli Haridusuuendusekeskuse poolt väljatöötatud Drupal keskkonda, H5P interaktiivseid ülesannetemalle rakendavat lahendust, mis kogub õpianalüütika andmeid. Projekti raames koostatakse robomatemaatika 3. ja 6. klassi digiõppevaramu neli kogumikku, sh kolm kolmandale klassile (robootikaplatvormid LEGO EV3, LEGO WeDo 2.0, Edison) ja üks kuuendale klassile (robootikaplatvorm LEGO EV3). Iga kogumik sisaldab 20 materjali, mis omakorda sisaldab kolm kaasaegseid õpimeetodeid arvestavat interaktiivset matemaatikaülesannet ja kolm videote ning näidislahendustega täiendatud robootikaeksperimenti. Robomatemaatika on robotitega toestatud matemaatikaõpe, kus roboteid kasutatakse matemaatiliste kontseptsioonide visualiseerimiseks ja matemaatikateadmiste konstrueerimiseks lähtudes sotsiaalkonstruktivistlikust lähenemisest ja konstruktivismist. Robomatemaatika tundides kasutatakse probleemõpet, rühmatööd, iseseisvat õpet, vastastikkust juhendamist, õpetajapoolset mentorlust jms kaasaegseid õpimeetodeid.
The goal of the project is developing the Robomath method's digital learning depository and publishing it in eKoolikott environment, open to all Estonian teachers. The project is supporting the third iteration of the doctoral study, focusing on developing model's different implementation models and on ensuring sustainability. For the development of digital learning depository following tools, created by Tallinn University's Centre of Educational Excellence: the Drupal environment, and a solution that collects learning analytics data and is based on H5P interactive exercise templates. The framework of project sees creation of 4 Robomath digital learning depository collections, including 3 for the 3rd grade (based on the robotics platforms of LEGO EV3, LEGO WeDo 2.0, Edison) and one for the 6th grade (based on the LEGO EV3 robotics platform). Each collection includes 20 different lesson plans that embody 3 interactive math exercises (based on modern teaching practices), and 3 robotics experiments, illustrated with videos and sample solutions. Robomath is a robot supported method of teaching math, where robots are being used for visualizing math concepts, and for helping students to construct math knowledge. The Robomath method is based on social constructivist approach. In the Robomath lessons the following modern teaching methods are used: problem based learning, teamwork, individual learning, peer tutoring, teacher mentoring, etc.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0