See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Haridus- ja Teadusministeeriumi riiklik programm" projekt TRU17126
TRU17126 "OECD rahvusvaheline alushariduse pilootuuring International Early Learning (for Child Well-being) (11.10.2017−15.12.2017)", Kaija Kumpas-Lenk, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TRU17126
OECD rahvusvaheline alushariduse pilootuuring International Early Learning (for Child Well-being)
OECD International Early Learning (for Child Well-being) Study
OECD rahvusvaheline alushariduse pilootuuring International Early Learning (for Child Well-being)
11.10.2017
15.12.2017
Teadus- ja arendusprojekt
Haridus- ja Teadusministeeriumi riiklik programm
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator11.10.2017−15.12.2017
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja TeadusministeeriumEesti Vabariikministeerium
PerioodSumma
11.10.2017−15.12.20175 000,00 EUR
5 000,00 EUR

OECD rahvusvahelise alushariduse International Early Learning (for Child Well-being) Study eesmärk on uurida 5 – 6-aastaste laste sotsiaalseid, emotsionaalseid ja kognitiivseid oskusi ning laste individuaalsuse, kodu ja lasteaia mõju alusharidusele. Pilootuuring hõlmab laste arengu hindamist ja lastevanemate ning õpetajate küsitluse läbiviimist. Tallinna Ülikoolil on pilootuuringus kanda järgnevad tegevused: uuringumaterjalide ja instrumendi adapteerimine eeluuringu läbiviimiseks; uuringu instrumendi ettevalmistamine laste uurimiseks sh audiofailide loomine instrumendile; eeluuringu läbiviijate koolitamine lapse arengu ja uuringu instrumendi kasutamise osas.
The purpose of the OECD International Early Learning (for Child Well-being) Study is to study the social, emotional and cognitive skills of children aged 5-6, and the impact of childhood individuality, home and nursery on early childhood education. The pilot study will include the assessment of children's development and surveys for parents and teachers. The University of Tallinn has the following activities in the pilot study: adaptation of study materials and instrument for carrying out preliminary research; preparation of a study instrument, including audio files for the instrument; training for the study administrators about the child development and study instrument.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0