"Erasmus" projekt DSVHI17444
DSVHI17444 "EduTech – veebipõhine magistriõppe programm (1.09.2017−31.08.2020)", Margus Pedaste, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
DSVHI17444
EduTech – veebipõhine magistriõppe programm
EduTech - Online Blended Learning Master`s in Educational Technology
MA EduTech
1.09.2017
31.08.2020
Õppearendusprojekt
Erasmus
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.09.2017−31.08.202048 930,00 EUR
48 930,00 EUR

Tehnoloogia ja hariduse areng on ebavõrdsuse vähendamise ja elatustaseme tõstmise peamised tegurid, seda eriti madala rahvaarvu kasvuga piirkondades nagu EL (OECD,2012). Uutel liikmesriikidel on mitmeid takitstusi haridustöötajate pädevuse tõstmisel haridustehnoloogia valdkonnas. Nimetatud takistusteks on näiteks õpetamise praktiliste probleemide lahendamisele suunatud koolituste puudumine, innovaatilistele õppemeetoditele suunatud kursuste vähesus ning haridustöötajate kutsealase arengu ning töökohaga seotud igapäevaste kohustuste ühildamise keerukus. EduTech projekt püüab selliseid probleeme lahendada, seejuures hinnates ja kohandades Eestis ning Lätis innovaatilist probleemipõhise haridustehnoloogia magistriõpet. Lisaks töötatakse projekti raames välja suunised sarnaste programmide välja töötamiseks uute liikmesriikide ülikoolide jaoks. Projekti eesmärkideks on: - Haridustöötajatele mõeldud uuendusliku haridustehnoloogia veebipõhise magistriõppe programmi rakendamine, hindamine ja täiustamine Tartu Ülikoolis, ühendades seejuures haridustehnoloogia innovaatiliste õppemeetoditega ning töötamaks välja lahendusi reaalsesse õppekeskkonda. - Arendada välja ja rakendada sarnast magistriõppe programmi Riia Tehnikaülikoolis. - Välja töötada juhised, kuidas oleks võimalik luua täielikult veebipõhine magistriõppe programm töötavatele spetsialistidele, mida oleks võimalik kasutada kõikides EL ülikoolides. -Õppematerjalide ning muude vahendite kättesaadavaks tegemine veebipõhise platvormi abil. – Aidata kaasa akadeemiliste teadmiste arengule veebipõhise kaugõppe meetodite kohta.
Developments in technology, as well as in education, are the main drivers for reducing inequality and raising living standards, especially in regions with low population growth like the EU (OECD, 2012). There are several hurdles to increasing educator’s competences with educational technology in new member-states. These include absence of adequate courses that target practical problems of teaching; absence of high-level courses that target technological aspects of innovative learning methods; and the difficulty for working educators to combine professional development with workplace commitments. The EduTech project strives to address this challenges by implementing, evaluating and adapting an innovative Problem-Based MA on Educational Technologies in Estonia and Latvia, as well as developing general guidelines for other universities on developing a similar innovative programs in new member states. The objectives of this project are: o To implement, evaluate and improve the innovative Educational Technology Online MA degree programme at the University of Tartu (UT) aimed at working educators (e.g., holding the old Pre-Bologna-type 4-year Bachelor’s diploma) to integrate educational technology with innovative learning methods (collaborative, inquiry-based, problem-based, etc.) and develop practical solutions for their teaching environment. o To develop and implement a similar MA degree programme at Riga Technical University (RTU) that focuses on the improvement of low digital skills among educators. o To develop guidelines on how best to establish a fully online MA programme for working professionals involving problem-based and inquiry-based methodologies in the context of new member states, that could be used by any university in the EU. o To make necessary teaching materials and other resources available through an online platform for educational technology. o To contribute to academic knowledge about online distance learning methods including how diverse international students work together in virtual classrooms in the context of Problem-based Learning.
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Riga Technical UniversitypartnerLäti Vabariikülikool
University of UtrechtpartnerMadalmaade Kuningriikülikool