See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt ÕA/9113
ÕA/9113 "Õpetamine ja õppimine avatud, informaalses õpikeskkonnas (15.06.2013−1.10.2014)", Katrin Poom-Valickis, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Haridusinnovatsiooni Keskus.
NPHE-2013/10025
ÕA/9113
Õpetamine ja õppimine avatud, informaalses õpikeskkonnas
Teaching and learning in open, informal learning environment
Teaching and learning in open, informal learning environment
15.06.2013
1.10.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator15.06.2013−01.10.2014
Tallinna Ülikool, Haridusinnovatsiooni Keskuskoordinaator15.06.2013−01.10.2014
AsutusRiikTüüp
Nordic Council of Ministers
PerioodSumma
15.06.2013−01.10.201436 000,00 EUR
36 000,00 EUR
Nordplus Higher Education 2013

Arendusprojekti eesmärgiks on töötada välja moodul tulevastele põhikooli ja gümnaasiumi loodusteaduste ning matemaatika õpetajatele õppimiseks ja õpetamiseks avatud mitteformaalsetes õppekeskkondades. Mooduli eesmärgiks on tutvustada Eesti ja Läti õpetajakoolituse ametnikele ja praktiseerijatele teaduskeskuste programme õppevahenditena ja teaduskeskusi praktikakohtadena ning luua õppematerjale, mis toetavad tulevasi õpetajaid tundide planeerimisel ja läbiviimisel avatud õppekeskkondades.
The development project goal is to develop (within the first year of the project) a module for future primary and secondary school science and mathematics teachers on teaching and learning in open, informal learning environments. The aim of the module is to introduce to the Estonian and Latvian teacher education officials and practitioners possibilities of science center programs as tools and science centers as practice locations and to create study materials which support future teachers in planning and conducting the lessons in open learning environments.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Energia AvastuskeskuspartnerEesti Vabariik
Helsinki UniversitypartnerSoome Vabariikülikool
Science Centre Z(in)oo partnerLäti Vabariik
University of LatviapartnerLäti Vabariikülikool