See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt BF39
BF39 "EÜ 6. raamprogrammi teadusprojekti (STREP) kaasfinantseerimine (6.04.2006−31.12.2006)", Raimund Ubar, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Infotehnoloogia teaduskond, Arvutitehnika instituut, Arvutisüsteemide diagnostika ja verifitseerimise õppetool .
BF39
EÜ 6. raamprogrammi teadusprojekti (STREP) kaasfinantseerimine
Co-financing of the EU Framework VI STREP project
EÜ 6. raamprogrammi teadusprojekti (STREP) kaasfinantseerimine
6.04.2006
31.12.2006
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedT120 Süsteemitehnoloogia, arvutitehnoloogia1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)100,0
AsutusRiikTüüp
Tallinna Tehnikaülikool
PerioodSumma
06.04.2006−31.12.2006215 000,00 EEK (13 741,00 EUR)
13 741,00 EUR
muu - > HTM baasfinantseerimine

"Projekti eesmärgiks on toetada VI Raamprogrammi europrojekti VERTIGO, kus kaasfinantseerimine (20% ulatuses) osutus vajalikuks projektiga seotud korvaltegevuste toetamiseks, mille jaoks Euroopa vahenditest finantseerimine pole ette nähtud. Korvaltegevused holmavad saavutatavate teadustulemuste ülekandmist TTÜ oppeprotsessi (ennekoike vajaliku oppetarkvara ning uute praktiliste harjutusmoodulite loomist), loodava tarkvara ja meetodite kohandamist meie olemasoleva tarkvaravooga ning teabesiirdeks vajalike meetodite ning platvormide väljatöötamist (suunaga Eesti tööstusele). Töötati välja internetil pohinev opisüsteem digitaaltehnika disaini ja testi opetamiseks TTÜ-s ja ka teistes tehnikaülikoolides raja taga. Opisüsteem on pakkunud elavat huvi rahvusvahelistel tehnilise korghariduse alastel konverentsidel. Süsteem voimaldab disaini, testimise ja verifitseerimise probleemide uurimist nii madalal loogikatasemel kui ka korgematel mikrokäskude ja -programmide tasandil; voimaldab läbi viia oppejou demonstratsioone loengus, individuaalopet, mis ei soltu ajast ega kohast, ja eksamineerida tudengeid. Erinevalt analoogilistest opisüsteemidest uus väljatöötatud süsteem voimaldab uurida ja analüüsida erinevaid testide optimeerimisalgoritme, voimaldab analüüsida testide kvaliteeti ja rikete katet suvalistele digitaalskeemidele eri testide genereerimise algoritmide kasutamisel ja optimiseerimisparameetrite erinevate väärtuste puhul. On arendatud edasi ka rahvusvaheliselt väga populaarset diagnostikasüsteeemi Turbo-Tester. Uut väljatöötatud opisüsteemi on kasutatud Ilmenau Tehnikaülikoolis Saksamaal ning Libereci Tehnikaülikoolis Tshehhi Vabariigis. Publikatsioonid: 1. R.Ubar, A.Jutman, M.Kruus, E.Orasson, S.Devadze, H.-D.Wuttke. Learning Digital Test and Diagnostics via Internet. International Journal of Emerging Technologies in Learning. International Journal of Online Engineering, Vol.3, No.1, pp.1-9, 2007. 2. A.Jutman, A.Tsertov, R.Ubar. A Tool for Teaching Pseudo-Random TPG Principles. 17th EAEEIE Conf. on Innovation in Education for Electrical and Information Engineering, Craiova, Romania, June 1-3, 2006, pp. 182-187. ."
The goal of this activity was to support the European VI Framework project VERTIGO with co-financing the accompanying actions not financed by VERTIGO. The activities in the project included the introduction of the VERTIGO results into the study process at TTU and the integration of the new prototype tools developed into the R&D and teaching environment at TTU. An internet based training system was developed for teaching design and test. The system allows to investigate design and test problems at lower logic level and higher RTL and microprogram levels, it can be used in classes, at home and during exams. Differently from analogical teaching systems the new environment allows to investigate and analyze different design algorithms, synthesize optimized selftesting sessions, and evaluate the selftesting quality in digital systems. New tools for editing the design descriptions were added to the diagnostic package Turbo Tester. Selected publications: 1. R.Ubar, A.Jutman, M.Kruus, E.Orasson, S.Devadze, H.-D.Wuttke. Learning Digital Test and Diagnostics via Internet. International Journal of Emerging Technologies in Learning. International Journal of Online Engineering, Vol.3, No.1, pp.1-9, 2007. 2. A.Jutman, A.Tsertov, R.Ubar. A Tool for Teaching Pseudo-Random TPG Principles. 17th EAEEIE Conf. on Innovation in Education for Electrical and Information Engineering, Craiova, Romania, June 1-3, 2006, pp. 182-187
TegevusProtsent
Alusuuring80,0
Rakendusuuring20,0