See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt SSHZU10194
SSHZU10194 "Õpetajate IKT kasutusaktiivsuse mõju õpilaste tehnoloogia teadlikule kasutusoskusele (13.12.2010−20.12.2013)", Pille Pruulmann-Vengerfeldt, Tartu Ülikool, Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ajakirjanduse, kommunikatsiooni- ja infoteaduste instituut.
SSHZU10194
Õpetajate IKT kasutusaktiivsuse mõju õpilaste tehnoloogia teadlikule kasutusoskusele
Effect of teachers ICT use activity on pupils knowledgable use of technology
Õpetajate IKT kasutusaktiivsuse mõju õpilaste tehnoloogia teadlikule kasutusoskusele
13.12.2010
20.12.2013
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Tiigrihüppe Sihtasutus
PerioodSumma
13.12.2010−20.12.2013565 851,00 EEK (36 164,47 EUR)
36 164,47 EUR

Uuringu eesmärk on analüüsida, kuidas õpetajad mikrotasandil (tunnis, konkreetsete lausungite tasandil) ning üldisemalt, oma õppetöölise tegevuse kaudu annavad edasi oma IKT alast kompetentsi, kuidas hindavad seda õpilased ning milline on õpetajate enesehinnang nende IKT kompetentsile ning selle kasutamisele õppetunnis. Alustades kirjanduse ülevaatest ning edaspidi käsitledes õpetajat kui juhtumit plaanime intervjuude, õpilaste ankeetide ning hiljem ka kvantitatiivse õpetajaküsitluse kaudu analüüsida IKT kasutusaktiivsust ning Tiigrihüppe sihtasutuse tegevuste seost õpetajate IKT kasutusoskusele ning kasutusaktiivsusele.
The aim of the study is to analyse how teachers on micro level (in a particular lesson situation on the level of utterances) and on more general level through teaching activities pass on their ICT related competence and how this is evaluated by pupils and what is their self-evaluation on their ICT skills and use in the class-room situation. Starting from literature overview, we will continue by analysing each teacher as a case through interviews, student questionnaires and later also by quantitative surves. We will look at ICT use and influence of the Tiger Leap Foundation's activities on teachers ICT skills and use.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0