"Euroopa Komisjoni programm" projekt TRU17050
TRU17050 "Noor teadlane kui muutuste uurija - Euroopa keskkonnamuutuste uurimine digitaalse tehnoloogiaga (31.12.2016−30.12.2018)", Terje Väljataga, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut, Haridustehnoloogia keskus.
TRU17050
Noor teadlane kui muutuste uurija - Euroopa keskkonnamuutuste uurimine digitaalse tehnoloogiaga
Young Scientists as Change Explorers - Students Evaluating Environmental Change in Europe with Digital Space Technologies
Young Scientists as Change Explorers - Students Evaluating Environmental Change in Europe with Digital Space Technologies
YCHANGE
31.12.2016
30.12.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Euroopa Komisjoni programm
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT180 Telekommunikatsioonitehnoloogia 2.2 Elektrotehnika, elektroonika, infotehnika50,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
31.12.2016−30.12.201821 770,00 EUR
21 770,00 EUR
Erasmus+, KA2 - Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices Strategic Partnerships for higher education

YCHANGE projekti eesmärk on kaasata põhikooli ja gümnaasiumi õpilased teadustöösse läbi satelliitpiltide analüüsi ja interpretatsiooni. Projekti raames luuakse keskkond, mis koondab endas õpistsenaariume, digitaalseid satelliitmaterjale ning parimaid praktikaid antud valdkonnas. Kasutades satelliitpiltide informatsiooni õpitakse tundma keskkonnaprobleeme, globaalseid kliima muutusi kui ka omandatakse tehniline oskus käsitleda satelliitpilte erinevateks eesmärkideks.
The innovative educational materials and concepts developed within the YCHANGE project enable students to learn about local environmental phenomena, how they are changing and whether these changes are sustainable in a multi- and transdisciplinary way. The materials increase the awareness of teachers and students got the potential of satellite images and their importance for todays´ society. Both teachers and students will be enabled to perform basic satellite image analysis to address environmental issues. The project YCHANGE tends to close the wide gap between the usage of earth observation via remote sensing, mostly with satellite image analysis, in science and economy on the one side and school education on the other side. Although remote sensing is relevant in curricula trouhout Europe the meaningful application of satellite image analysis is a rarity. Therefor, the three partners Heidelberg University of Education (Department for Geography), TLU (CET) and Charles University in Prague (ESERO office and AGID) with their respective foci (remote sensing education from a more pedagogical point of view; digital tools for learning; remote sensing from a more scientific point of view) form a consortium in order to develop, implement and evaluate solutions to bring satellite image analysis in school education.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Charles University in PraguepartnerTšehhi Vabariikülikool
Pädagogische Hochschule Heidelberg koordinaatorSaksamaa Liitvabariik