See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Avalik sektor" projekt TA/1920
TA/1920 "Mitteformaalõppe tähendused praktikute ja praktikate vaates 2020 (1.01.2020−31.12.2020)", Katrin Karu, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TA/1920
Mitteformaalõppe tähendused praktikute ja praktikate vaates 2020
Meanings of non-formal learning from the perspectives of practice and practitioners 2020
Mitteformaalõppe tähendused praktikute ja praktikate vaates 2020
1.01.2020
31.12.2020
Teadus- ja arendusprojekt
Avalik sektor
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS213 Sotsiaalstruktuuride uuringud5.9 Teised sotsiaalteadused50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator01.01.2020−31.12.2020
PerioodSumma
01.01.2020−31.12.20203 520,00 EUR
3 520,00 EUR
3 520,00 EUR

Uuringu tulemusena on välja selgitatud täiskasvanute koolitajate, noorsootöötajate ja sidusgruppide spetsialistide arusaamad mitteformaalõppe tähendusest ning praktikatest, sh keskkondadest ja meetoditest. Uuringu tulemused on olulised, et välja arendada ja mitmekesistada mitteformaalõpet.
The research seeks to understand how adult educators, youth workers, but also practitioners from close fields like museum pedagogues or sports coaches in Estonia construct “non-formal learning” and how they apply it or use it in everyday practice (environment and methods). The results of the study are important for the development and diversification of non-formal learning.