See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Erasmus" projekt TKA21023
TKA21023 "Tõhusa ja kaasava hübriidhariduse raamistik põhikoolidele (1.03.2021−28.02.2023)", Janika Leoste, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TKA21023
Tõhusa ja kaasava hübriidhariduse raamistik põhikoolidele
A Framework for Efficient and Engaging Hybrid Education in Lower-secondary Schools
A Framework for Efficient and Engaging Hybrid Education in Lower-secondary Schools
FreeEd
1.03.2021
28.02.2023
Teadus- ja arendusprojekt
Erasmus
Erasmus+ KA226 - Partnerships for Digital Education Readiness (School education)
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.5. StatistikaP160 Statistika, operatsioonanalüüs, programmeerimine, finants- ja kindlustusmatemaatika 1.2 Arvutiteadus ja informaatika50,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.03.2021−28.02.202335 192,00 EUR
35 192,00 EUR
206 505,00 EUR

“FreeEd” projekt esitab hübriidhariduse (kaugõppega kombineeritud õpe koolis) raamistiku. Raamistik kaasab projektiriikide (neist mitmeid peetakse haridustehnoloogia lõimimise Euroopa pioneerideks – näiteks Austria, Eesti ja Soome) parimat praktikat. Raamistiku eesmärk on aidata põhikoole ja nende õpetajaid tulla toime väljakutsetega, mis kaasnevad järsu üleminekuga klassiruumi põhiselt hariduselt veebi-, kaug- ja hübriidõppele.
The FreeEd project defines a framework for hybrid education (combining learning in school with distance learning), including best practices in the project countries (most of them European "pioneers" in education technology integration such as AT, EE and FI), to help lower secondary schools, specifically teachers, face the challenges presented by the current sudden shift from classroom-based education to online, distance and hybrid learning.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0