"Muu" projekt V194
V194 "Keeleõppe korraldus ja kvaliteedi kindlustamine erialakeele õppes Eesti, Läti ja Leedu ülikoolides (QASPELL). (1.01.2003−10.12.2004)", Mari Uibo, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Sotsiaalteaduskond, Keeltekeskus, Inglise ja põhjamaade keelte lektoraat.
V194
Keeleõppe korraldus ja kvaliteedi kindlustamine erialakeele õppes Eesti, Läti ja Leedu ülikoolides (QASPELL).
LT Management and Quality Assurance in LSP-Estonia, Latvia, Lithuania (QASPELL).
LT Management and Quality Assurance in LSP-Estonia, Latvia, Lithuania (QASPELL).
1.01.2003
10.12.2004
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH350 Keeleteadus6.2. Keeleteadus ja kirjandus50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS210 Sotsioloogia 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.50,0
AsutusRiikTüüp
Leonardo da Vinci Programme
PerioodSumma
01.01.2003−10.12.20043 184 350,00 EEK (203 517,06 EUR)
203 517,06 EUR
muu - > välisleping

Töö eesmärgiks on analüüsida keeleoppe korraldust Balti Vabariikide avalik-oiguslikes ülikoolides ning välja töötada lähtudes Euroopa Liidu Keeleoppe Raamprogrammi Ühtsest Viitesüsteemist erialakeele oppe kvaliteedi kindlustamise ja hindamise ühtsed kriteeriumid. See aitab kaasa ülikooli diplomite vastastikusele tunnustamisele ja ainepunktide ülekandesüsteemi väljatöötamisele, tagamaks üliopilaste ja spetsialistide mobiilsust Euroopas. Töös kasutatakse ka Balti korgkoolide keeleoppejoudude BN ESPELL projekti käigus saadud kogemusi inglise erialakeele programmide ja materjalide koostamisel (ESP-Estonia, Latvia, Lithuania: 1998-2000) ning saksa ja inglise keele riigieksami välja töötanud opetajate töögruppide ekspertoskusi.
The project seeks to analyse LT management in public universities of the Baltic States and to establish with the help of the Common European Framework of Reference for Language teaching and learning unified criteria for quality assurance and assessment in learning and teaching foreign languages for Specific Purposes with the aim of contributing to mutual recognition of university degrees and development of credit transfer systems, thereby promoting mobility of students and professionals in Europe. It will make use of the experience gained by the teams of teachers from higher educational establishments in the British Council ESPELL project (ESP-Estonia, Latvia, Lithuania: 1998-2000, which dealt with English for Specific Purposes syllabus and materials design and also the expertise of the testing project groups who designed the German and English state exams for secondary school leavers of the three Baltic States.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring50,0
Katse- ja arendustöö50,0