"Ministeeriumid" projekt TRU18168
TRU18168 "Lapse ja pere kaasamine lapse abivajaduse hindamisse lastekaitsetöös: kliendi perspektiivi uurimus ja täienduskoolitus (1.01.2019−31.12.2019)", Karmen Toros, Tallinna Ülikool, Ühiskonnateaduste instituut.
TRU18168
Lapse ja pere kaasamine lapse abivajaduse hindamisse lastekaitsetöös: kliendi perspektiivi uurimus ja täienduskoolitus
Child and family engagement in child protection assessment practices: study on client perspectives and in-service training
Lapse ja pere kaasamine lapse abivajaduse hindamisse lastekaitsetöös: kliendi perspektiivi uurimus ja täienduskoolitus
1.01.2019
31.12.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Ministeeriumid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS210 Sotsioloogia 5.4 Sotsioloogia100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Ühiskonnateaduste instituutkoordinaator01.01.2019−31.12.2019
PerioodSumma
01.01.2019−31.12.20195 811,00 EUR
5 811,00 EUR

Projektil on kaks põhieesmärki: (1) uurida ja analüüsida perede, sh laste kogemusi osalusest ning kaasamisest lapse abivajaduse hindamisprotsessis ning (2) töötada välja lastekaitsetöötajatele täienduskoolitus pere kaasamisest lapse abivajaduse hindamisprotsessis, sh koolituse piloteerimine. Projekti raames läbiviidava uuringu tulemused võimaldavad terviklikumalt mõista pere kaasamist toetavaid ja takistavaid tegureid. Projekt on jätkuks projektile "Abivajava lapse ja pere hindamine lastekaitsetöös: lastekaitsetöötajate refleksioone kliendi kaasamisest"
This project focuses on the perspective of service users to increase the understanding of family engagement in the context of child protection assessment. The primary aim of this research is to explore the experience of engagement within the context of child protection practice, by listening children’s and parents’ voices to understand what facilitates engagement between families and child protection workers. Furthermore, in-service training for child protection workers is developed based on the study, including piloting the training. The project results will give directions for identifying what supports and limits family engagement in child protection assessment practices. The project is continuation for the previous project conducted in 2016 in Tallinn University " Family engagement in child protection assessment practices: reflections from child protection workers"
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring60,0
Katse- ja arendustöö40,0