See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Sihtfinantseerimine" projekt SF0130159s08
SF0130159s08 "Hajutatud arhitektuuriga e-õppe keskkonnad, nende koostalitlus ja rakendusmudelid (1.01.2008−31.12.2013)", Peeter Normak, Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut, Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut.
SF0130159s08
Hajutatud arhitektuuriga e-õppe keskkonnad, nende koostalitlus ja rakendusmudelid
E-learning systems with distributed architecture, their interoperability and models of application
1.01.2008
31.12.2013
Teadus- ja arendusprojekt
Sihtfinantseerimine
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused60,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)40,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituutkoordinaator01.01.2008−31.12.2013
Tallinna Ülikool, Informaatika Instituutkoordinaator01.01.2008−31.12.2013
PerioodSumma
01.01.2008−31.12.20081 483 200,00 EEK (94 793,76 EUR)
01.01.2009−31.12.20091 364 736,00 EEK (87 222,53 EUR)
01.01.2010−31.12.20101 237 600,00 EEK (79 097,06 EUR)
01.01.2011−31.12.201182 260,00 EUR
01.01.2012−31.12.201270 400,00 EUR
01.01.2013−31.12.201370 400,00 EUR
484 173,35 EUR

Projekti eesmärgiks on töötada välja enesejuhitavat õppimist toetav integreeritud õpiprotsessi ja õpikeskkonna disaini kontseptsioon ja rakendusmudelid hajutatud e-õppe keskkondades õppimiseks, mis arvestaks Web 2.0 tarkvara tehnoloogilisi võimalusi (st erinevaid teenuseid realiseerivate koostoimeliste moodulite rakendamist). Uurimismetoodika lähtub arendusuuringute põhimõtetest, milles olulisematena võiks välja tuua järgmiseid: õpikeskkondade ja õpiteooriate läbipõimunud arendamine; disaini, arendamise ja analüüsi korduvad tsüklid; teooriate loomine, mis toetavad tulemuste rakendamist praktikas; autentne disain. Uuringu disaini on lõimitud ka tegevusuuringute metoodikaid. Uuring tervikuna koosneb kolmest tsüklist: 1) Pedagoogilise mustrikeele väljatöötamine; 2) Integreeritud õpiprotsessi ja õpikeskkonna disaini pedagoogilise kontseptsiooni loomine; 3) Hajutatud arhitektuuriga e-õppe keskkonna rakendusmudelite ja prototüüpide loomine.
The goal of the project is to develop an integrated learning process and learning environment design model which would support self-directed learning in distributed e-learning environments, and that makes use of the technical opportunities of Web 2.0. Due to the nature of the goals of the study the methodological approach originates from the design-based research: intertwined development of learning environments and learning design theories; repeated and spiral cycles of design, development based on analysis and evaluation; development of learning design theories that support practical applications, authentic design. Secondly, the principles of action research will be used. The research will consist of three cycles: 1) Development of a pedagogical pattern language; 2) Development of design principles of integrated learning environment and learning process; 3) Development of application models and prototypes of a distributed e-learning environment.