See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TRU17140
TRU17140 (2017-1-ES01-KA203-038303) "Uurija Identiteedi Tugevdamine: Strateegiad teaduse tugevdamiseks ühiskonnas (1.09.2017−31.08.2020)", Erika Löfström, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
2017-1-ES01-KA203-038303
TRU17140
Uurija Identiteedi Tugevdamine: Strateegiad teaduse tugevdamiseks ühiskonnas
Researcher Identity Development: Strengthening Science in Society Strategies
Researcher Identity Development: Strengthening Science in Society Strategies
RID-SSISS
1.09.2017
31.08.2020
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused20,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS214 Sotsiaalsed muutused, sotsiaaltöö teooria5.9 Teised sotsiaalteadused80,0
PerioodSumma
01.09.2017−31.08.202063 914,00 EUR
63 914,00 EUR
Euroopa Komisjon Erasmus+ K2 Strategic partnership

Projekti eesmärgiks on ümber mõtestada nooremteadurite karjäär, et võimaldada neil edukamalt vastakuti seista tänapäevaste ühiskondlike väljakutsetega ja luua rahuldav karjäär, ning samuti tõhustada nooremteadurite identiteedi arengut ja karjääri läbi koolituste.
The aim of the project is to reconceptualize the role of Early Career Researchers (ECRs) in order to enable them to successfully face current societal challenges and establish satisfactory careers and to enhance the development of ECRs’ identities and careers through training.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring80,0
Katse- ja arendustöö20,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Universitat Ramon LLULL Fundacio koordinaatorHispaania Kuningriikülikool