"Muu" projekt TA/8109
TA/8109 (Projekti Nr 2008-3379/001-001 partnerluskeping) "Kontekstuaalne õppimine juhtimises ja õpetamisel (1.10.2008−30.09.2010)", Katrin Poom-Valickis, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
Projekti Nr 2008-3379/001-001 partnerluskeping
TA/8109
Kontekstuaalne õppimine juhtimises ja õpetamisel
Contextual Learning in Management and Teaching
Contextual Learning in Management and Teaching
1.10.2008
30.09.2010
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.10.2008−30.09.2010
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutpartner01.10.2008−30.09.2010
AsutusRiikTüüp
European Commission
PerioodSumma
01.10.2008−30.09.201056 351,00 EEK (3 601,49 EUR)
3 601,49 EUR
European Commission Comenius Lifelong Learning program/Comenius sub-program

Projekti eesmärgiks on muuta koolikeskkond õpetajate jaoks tõhusamaks õpikeskkonnaks. Projekti raames töötatakse välja mõõdikud, mis annaksid ühelt poolt tagasisidet hetkeolukorra kohta ning teisalt oleksid aluseks planeeritavale arendustööle. Projekti raames viiakse koolides läbi küsimustikud ning uuritakse töökeskkonna, õpetajate töörühmades õppeprotsesside ja töö kvaliteedi seoseid. Lisaks uuritakse õpetajate arvamusi ja senist praktikat erivajadustega toimetulekul. Osalenud koolid saavad tagasisidet, mille põhjal on neil võimalik kavandada vajalikke arendustegevusi oma organisatsioonis.
CLIMATE is a Comenius Multilateral project under the Lifelong Learning Programme of the European Commission. The Project provides concepts, instruments and strategies for teachers, teacher trainers, school managers and school advisors to help to make schools and work units within schools better and more productive work and learnng environments for teachers. Project objectives: * to promote lifelong professional learning among teachers, * to develop instruments that help teachers to analyze the effectivness of theirwork environment in terms of its capacity to provide opportunities for professional learning and to develop, disseminate and apply knowledge, * to produce guidlines on how teachers may turn their work environment into learning environment thus develop their own organizational plan for stuff learning, ' to support professional learning processes that enable teachers and trainers to improve their competence in dealing with diversity, * to collect examples of good practices of how teacher teams develop their work - learning environment in order to become more knowledge productive, * to collect examples of how lifelong learning of staff affects the key competences of pupils and students
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0