See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt AU,17207
AU,17207 (CEDEFOP No AO/B/MB/VET Professions/017/06) "Kutsehariduse valdkonna professionaalide määratlemine (1.01.2007−15.06.2008)", Heidi Paju, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kutseõpetuse osakond, Kutsepedagoogika õppetool.
CEDEFOP No AO/B/MB/VET Professions/017/06
AU,17207
Kutsehariduse valdkonna professionaalide määratlemine
Defining VET Professions
Defining VET Professions
1.01.2007
15.06.2008
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused70,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused30,0
AsutusRiikTüüp
CEDEFOP
PerioodSumma
01.01.2007−15.06.200863 995,00 EEK (4 090,03 EUR)
4 090,03 EUR
CEDEFOP

Projekti üldeesmärgiks on panustada ning anda soovitused üldise Euroopa kutsehariduse valdkonna (koolijuhid, õpetajad, koolitajad) ametikirjelduste raamistiku väljatöötamisse. Partnerite eesmärgiks on analüüsida kutsehariduse valdkonna ameteid, nende rolle, vastutusvaldkondi ja vajalikke pädevusi ning selgitada välja kutsehariduse valdkonna ametite arengusuunad. Projekti oodatavad tulemused on kutseõpetajate, haridusasutuste juhtide ning ettevõtte praktikajuhendajate ja koolitajate kompetentsuse raamistik ning selle põhjal tehtud soovitusi riikliku pädevusraamistiku koostamisele/arendamisele. Projekti sihtrühm on kutseharidusasutuste juhid: direktorid, juhatajad, keskastme juhid; kutseõpetajad ning ettevõtete praktikajuhendajad ja koolitajad. Projekti peamine väljund on kompetentside raamistik, mida saab kasutada nii isikliku kui organisatsiooni enesehindamise protsessis, kvaliteedi tagamisel rahvuslikul, regionaalsel ja organisatsiooni tasemel ning institutsiooni arendamistegevuse parendamisel.
Project objectives are follows: 1) to analyse roles, responsibilities and competences of VET professions and to identify the main trends in the development of VET professions. Competences will be described in terms of: knowledge, skills, wider competences (see EQF approach as presented in the Commission’s working document distributed at the workshop); 2) to increase mutual understanding and transparency of VET teachers' and trainers' competences and qualifications; 3) to foster the development of a coherent framework to support teachers' and trainers' career development and training through a common agreement on a set of qualifications and competences.
TegevusProtsent
Alusuuring100,0