Tasuvusuuring oli osaks projektist „Ühistransporditeenuse pakkumise parandamine Lääne-Harjumaal ja Läänemaal“, mille eesmärgiks lühiajalises perspektiivis ühtse ja optimeeritud busside liinivõrgu kujundamine piirkonnas ning pikemaajalises perspektiivis ühtse, bussi- ja reisirongiliiklust integreeriva ja optimeeritud liinivõrgu väljatöötamine ning selle saavutamiseks vajalike investeeringute ning käigushoidmise kulude ja tulude väljatoomine (sisend otsuste langetamiseks piirkonna transpordikoridoride ja (ühis)transpordikorralduse planeerimisel). Tasuvusuurin¬gus hinnati kvantitatiivselt nii finantsilist kui ka sotsiaal-majanduslikku tasuvust NPV ja IRR arvutustega. Tasuvusanalüü¬si komponentideks olid investeeringud, piletitulud, liiniveokulud, reisija¬kasu, keskkonna kahju ja ettevõtlustulu. NPV-st eraldi anti hinnang mõ¬just piirkonna SKP-le.
Cost-benefit analysis was a part of the project „Optimising the Supply of Public Transport Service in Western Harjumaa and in Läänemaa“. Its objective in short-term perspective was to develop a single optimised bus network in the region, and, in longer perspective, develop a single optimised line network integrating bus and rail traffic and to identify the investments needful for achieving this objective and the costs and benefits of exploiting the network (input to making the decisions on planning the transport corridors and (public) transport in the region). The cost-benefit analysis investigated quantitatively the financial as well as socio-economic cost-effectiveness using NPV and IRR calculations. The components of the cost-benefit analysis were investment, fare revenue, regular service costs, benefit to the passenger, environmental damage and business income. Impact on the region’s GDP was assessed separately from NPV.