See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt 2015-1-EE01-KA203-013431
2015-1-EE01-KA203-013431 "eBreast" (1.09.2015−31.08.2018); Vastutav täitja: Tiina Kukkes; Tartu Tervishoiu Kõrgkool; Finantseerija: ERASMUS+; Eraldatud summa: 294 580 EUR.
2015-1-EE01-KA203-013431
eBreast
Education and training in early detection of breast cancer for health care professionals
Education and training in early detection of breast cancer for health care professionals
1.09.2015
31.08.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ERASMUS+
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
3. Terviseuuringud3.5. Õendusteadus/õendusB710 Taastusravi ja füsioteraapia3.3 Terviseteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tartu Tervishoiu Kõrgkoolkoordinaator01.09.2015−31.08.2018
AsutusRiikTüüp
ERASMUS+
PerioodSumma
01.09.2015−31.08.2018294 580,00 EUR
294 580,00 EUR

Projekti eBreast eesmärk on arendada tervishoiutöötajate, õpetajate ja üliõpilaste pädevusi rinnavähi varajase avastamise valdkonnas. Eesmärgi saavutamiseks töötatakse välja 3 multimeedia õppemoodulit, mis puudutavad rinnavähi varajaseks avastamiseks vajalikke kaasaegseid teadmisi, oskusi ja pädevusi nii õdede kui ka radioloogiatehnikute ja bioanalüütikute kutsealal. Uuendusliku aspektina kasutatakse õppemoodulite väljatöötamisel interprofessionaalset lähenemisviisi, st erinevate tervishoiualade esindajate õppimine üheskoos, mis tagab hiljem sujuvama koostöö kliinilises keskkonnas.
To develop healthcare workers', teachers' and students' competences in the domain of early detection of breast cancer. To achieve this aim, 3 multimedia modules are developed which include the necessary up-to-date knowledge, skills and competences for early detection of breast cancer in the professions of nursing, radiographers and biomedical laboratory scientists. As an innovative aspect, an interprofessional approach is used in developing the learning modules which are representatives of different healthcare fields learn together which will ensure smoother future cooperation in clinical environment.