See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Riiklikud sihtasutused/ametid" projekt TÕA18130
TÕA18130 "Haridusuuenduse kompetentsikeskuse arendamine Tallinna Ülikoolis (1.10.2018−31.03.2021)", Kätlin Vanari, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut, Haridusinnovatsiooni keskus.
TÕA18130
Haridusuuenduse kompetentsikeskuse arendamine Tallinna Ülikoolis
Development of Competence center for educational innovations in Tallinn University (follow-up project)
Haridusuuenduse kompetentsikeskuse arendamine Tallinna Ülikoolis (jätkuprojekt)
1.10.2018
31.03.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Riiklikud sihtasutused/ametid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Sihtasutus Innove
PerioodSumma
01.10.2018−31.03.20211 500 000,00 EUR
1 500 000,00 EUR

Projekti eesmärkideks on: töötada välja ning rakendada õppeasutustele suunatud ja haridusuuendust toetavaid teenusepakette ning kujundada süsteem nende tulemuslikkuse hindamiseks. tugevdada Tallinna Ülikooli teadus- ja arendusalast võimekust haridusuuenduse valdkonnas, suunates ülikooli haridusuuendusega tegelevaid üksuseid ja uurimisrühmi (nt haridusinnovatsiooni keskus, haridustehnoloogia keskus, haridusuuenduse tippkeskuse, ERA Chair projekt CEITER jt) kooskõlastatud tegevusele Teenusepaketid lähtuvad Eesti elukestva õppe strateegias 2020 (edaspidi: EÕS 2020) eesmärgiks seatud muutustest Eesti hariduses, sh õpetamise ja õppimise praktikas (õpikäsituses), õpetaja ja koolijuhi rollides, haridustehnoloogia ja uudsete tehnoloogiate tõhustatud meetodite kasutamises õppetöös. Teenusepaketid toetavad muutusi, mis on kooskõlas rahvusvaheliste haridusuuenduslike suundumuste ja arengutega, arvestavad ühiskonna ja tööturu ootuseid haridussektorile, millel on tõenduspõhine taust ning mille osas on Eesti koolipidajatel ja koolidel välja kujunenud nõudlus. Pakettide väljatöötamisel ja kasutamisel saadud teadmised lõimitakse ülikooli õpetajakoolitusse, õpetajakoolituse tasemeõppe üliõpilased osalevad pakettide katsetamisel ja rakendamisel.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0