See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt 5.1-1/29
5.1-1/29 (Koostööleping 10.12.2010) "Ärka, märka, tegutse – õpetaja ja kool teadlikuks soosteretüüpidest, nende ületamise vajadusest ja võimalustest hariduse ja töö valdkonnas (10.12.2010−31.10.2012)", Tiiu Kuurme, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
Koostööleping 10.12.2010
5.1-1/29
Ärka, märka, tegutse – õpetaja ja kool teadlikuks soosteretüüpidest, nende ületamise vajadusest ja võimalustest hariduse ja töö valdkonnas
Ärka, märka, tegutse – õpetaja ja kool teadlikuks soosteretüüpidest, nende ületamise vajadusest ja võimalustest hariduse ja töö valdkonnas
10.12.2010
31.10.2012
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner10.12.2010−31.10.2012
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutpartner10.12.2010−31.10.2012
AsutusRiikTüüp
Elukestva Õppe Arendamise Sihtasutus Innove
PerioodSumma
10.12.2010−31.10.20120,00 EUR
0,00 EUR
Eesti Naisteühenduste Ümarlaua sihtasutus

Projketi eesmärgid: Selgitada 200 õpetaja küsitluse abil välja põhikoolide ja gümnaasiumiõpetajate teadmised ja hoiakud poiste ja tüdrukute sotsialiseerumise ja kasvatusega seotud erinevustest ning soolise võrdõiguslikkuse seadusega sätestatud kohustustest ning võimalustest nendega arvestada arengukavade ja õppekavade väljatöötamisel; Selgitada süvaintervjuude analüüsiga välja õpetajakoolituse sisu ja eesmärke määravate kõrgkoolide õppejõudude ning haridusuuringuid läbiviivate institutsioonide esindajate teadmised ja hoiakud haridussüsteemi ja tööturu segregatsiooni vähendamise eesmärkidest ja võimalustest, õpilaste aine- eriala- , kutse- ja ametivalikute ning soolisuse seostest. Töötada välja Eesti kontekstile sobiv standardküsimustik ja metoodika (auditi näidisküsimustik) mille alusel saab hinnata koolide õppe- ja kasvatustöös kehtivaid väärtusi, norme ja põhimõtteid sootundlikkuse aspektist, mida õppeasutused saavad kasutada oma olukorra analüüsimisel; Koostada uurimustel, sh rahvusvahelistel uurimustel põhinev artiklikogumik.