See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt LSHUH14152
LSHUH14152 "Action Learning meetodi katsetus probleemi kommunikatsiooni ja muudatuste elluviimise tõhustamiseks Eesti vabaühendustes (1.10.2014−29.01.2016)", Triin Vihalemm, Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Ühiskonnateaduste instituut, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, ühiskonnateaduste instituut.
LSHUH14152
Action Learning meetodi katsetus probleemi kommunikatsiooni ja muudatuste elluviimise tõhustamiseks Eesti vabaühendustes
Development of problem analysis and change implementation and communication skills in NGOs by using Action Learning method
1.10.2014
29.01.2016
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedS265 Meedia ja kommunikatsiooniteadused5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS210 Sotsioloogia 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.50,0
AsutusRiikTüüp
Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustik
PerioodSumma
01.10.2014−29.01.20161 170,00 EUR
1 170,00 EUR

Töö eesmärk on probleemide analüüsi, kommunikatsiooni ja muudatuste elluviimise metoodika (tegevusõpe, i.k. action learning) väljaarendamine ja juurutamine Eesti vabaühendustes. Pilootprojekti sihtrühmaks on sotsiaalse ettevõtluse ja avalike teenuste pakkumisega tegelevad vabaühendused. Pilootprojekt koosneb neljas metoodikat katsetavas rühmas läbiviidavatest vaatlustest ning intervjuudest ning nende analüüsist. Projekti väljundiks on action learning metoodika rakendamisvõimalusi ja mõju analüüsiv raport.
KirjeldusProtsent
Alusuuring10,0
Rakendusuuring60,0
Katse- ja arendustöö30,0