"Välisülikool/-instituut" projekt TRU16124A
TRU16124A "DigCompOrg (1.09.2016−28.02.2018)", Mart Laanpere, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut, Haridustehnoloogia keskus.
TRU16124A
DigCompOrg
Piloting the European Framework for Digitally-Competent Schools in EU education systems LOT 5: DigCompOrg school pilot in Estonia
Piloting the European Framework for Digitally-Competent Schools in EU education systems LOT 5: DigCompOrg school pilot in Estonia
DigCompOrg
1.09.2016
28.02.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Välisülikool/-instituut
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedS265 Meedia ja kommunikatsiooniteadused5.8 Meedia ja kommunikatsioon50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP170 Arvutiteadus, arvutusmeetodid, süsteemid, juhtimine (automaatjuhtimisteooria)1.2 Arvutiteadus ja informaatika50,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon, Joint Research Centre Euroopa Liit
PerioodSumma
01.09.2016−28.02.201823 970,00 EUR
23 970,00 EUR

DigCompOrg projekti eesmärgiks on koostada ja piloteerida viies Euroopa Liidu riigis kooli digiküpsuse hindamise raamistik ja sellel põhinev veebipõhine enesehindamisvahend SELFIE. Eestis viiakse kuues põhikoolis, kuues gümnaasiumis ja kuues kutseõppeasutuses läbi veebiküsiltus õpetajate, õpilaste ja juhtkonna liikmete seas, et kaardistada nende eelistused kooli digiküpsuse mõõdikute osas. Seejärel piloteeritakse neis kaheksateistkümnes õppeasutuses eestindatud veebipõhist enesehindamisvahendit ning viiakse läbi kooliküõlastused ja intervjuud. Piloteerimise tulemuste põhjal kohandatud enesehindamisvahendit SELFIE on Euroopa Komisjonil plaanis hakata kasutama iga-aastaselt koolide digiküpsuse kaardistus-uuringute läbiviimiseks kõigi Euroopa Liidu liikmesriikides.
The adaptation of the generic DigCompOrg conceptual framework so to be relevant to schools. This will be done through a User2 Consultation Survey (DigCompOrg UCS) that (i) will provide user input for the 74 DigCompOrg descriptors3 to ensure they make sense for school leaders, teachers and students of primary, secondary and IVET4 schools, and (ii) will provide a user perspective on which of the DigCompOrg descriptors should be included in the subsequent DigCompOrg Self-Assessment Tool (SAT); The development of a consolidated DigCompOrg SAT (i.e. a standardised question set) to allow schools to self-reflect as organisations; track their progress in integrating DLT&R over time; compare themselves with others; identify strong points and areas for improvement; and finally, raise their digital maturity level. The DigCompOrg SAT will be user friendly and relevant not only to schools. It will enable education policy makers (at a local, regional, national and international level) to design, implement and appraise programmes, projects and policy interventions for the integration of DLT&L in education systems across Europe. IN ESTONIA: The expected key results of contract are the following:  The translation and adaptation of DigCompOrg UCS, SAT and supporting materials into Estonian language;  The coordination of the running of DigCompOrg UCS and the piloting of DigCompOrg SAT in a number of Estonian schools;  A final report sumarizing the process of and lessons learnt from the running of DigCompOrg UCS and the piloting of DigCompOrg SAT in a number of Estonian schools.
TegevusProtsent
Rakendusuuring100,0