See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt RU, 22507
RU, 22507 (2006-2810/001-001 So2 61 OBGE) "ADORE: Lugemisraskustega noorukite lugemise juhendamine: heade tavade (õpetamisviiside) võrdlev uuring Euroopa riikides (1.10.2006−1.09.2008)", Anne Uusen, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Õpetajahariduse osakond.
2006-2810/001-001 So2 61 OBGE
RU, 22507
ADORE: Lugemisraskustega noorukite lugemise juhendamine: heade tavade (õpetamisviiside) võrdlev uuring Euroopa riikides
ADORE: Teaching Struggling Adolecent Readers. A Comparative Study of Good Pracices in European Countries ADORE
1.10.2006
1.09.2008
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH350 Keeleteadus6.2. Keeleteadus ja kirjandus40,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS271 Erivajadustega inimeste õpetamine, eripedagoogika5.3. Haridusteadused30,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused30,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.10.2006−01.09.2008186 190,00 EEK (11 899,71 EUR)
11 899,71 EUR
SOCRATES - > Observation

Projekt ADORE (Lugemisraskustega noorukite lugemise juhendamine: heade tavade (õpetamisviiside) võrdlev uuring Euroopa riikides) selgitab välja head tööjuhendid ja/või meetodid emakeeles ja muudes ainetes lugemise edendamiseks, keskendudes teismelistele lugemisprobleemidega õpilastele tavalistes üldhariduskoolides.
The ADORE project "Teaching Struggling Adolescent Readers: A Comparative Study of Good Practices in European Countries" carries out case studies of good instructional practices in mothertongue language arts and content area reading with a focus on adolescent struggling readers in normal public schools.
TegevusProtsent
Alusuuring50,0
Rakendusuuring50,0