See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Institutsionaalne arendusprogramm TA asutustele ja kõrgkoolidele (Astra)" projekt 1-4/14.5
1-4/14.5 "Õppetöö kvaliteedi tõstmine tehnoloogia mooduli loomise kaudu kõrgkooli õppekavades (1.05.2015−30.09.2019)", Mikk Tarraste, Tallinna Tervishoiu Kõrgkool, Õenduse õppetool.
1-4/14.5
Õppetöö kvaliteedi tõstmine tehnoloogia mooduli loomise kaudu kõrgkooli õppekavades
Study Quality Improvement through Technology Module Development in Curricula of Higher Education Institution.
1.05.2015
30.09.2019
Õppearendusprojekt
Institutsionaalne arendusprogramm TA asutustele ja kõrgkoolidele (Astra)
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
3. Terviseuuringud3.5. Õendusteadus/õendusB710 Taastusravi ja füsioteraapia3.3 Terviseteadused100,0
AsutusRiikTüüp
SA ArchimedesEesti Vabariik
PerioodSumma
01.05.2016−30.09.20198 000,00 EUR
8 000,00 EUR

Õppetöö kvaliteedi tõstmine tehnoloogia mooduli loomise kaudu kõrgkooli õppekavades. Tehnoloogiamooduli sisu loomiseks kogub kõrgkool teavet tervishoius kasutatavatest tervishoiutehnoloogiatest, et nende õpetus sisse viia õppekavadesse. Õppekava tehnoloogiamoodul hõlmab näiteks tehnoloogiate kasutamist, turvanõudeid, telemeditsiini rakendusi jms.
Study Quality Improvement through Technology Module Development in Curricula of Higher Education Institution. To develop the content of a technology module, the higher education institution collects information on health care technologies used in health care in order to introduce the instructions in the curricula. The technology module of the curriculum includes use of technologies, safety measures, implementation of telemedicine, etc.