"Nutika spetsialiseerumise rakendusuuringud" projekt LEP18032
LEP18032 "Metodoloogia automaatseks teekattedefektide tuvastamiseks (1.04.2018−30.09.2018)", Andri Riid, Tallinna Tehnikaülikool, Infotehnoloogia teaduskond, Tarkvarateaduse instituut.
LEP18032
Metodoloogia automaatseks teekattedefektide tuvastamiseks
A Methodology for computerised detection of pavement cracks and other road defects
1.04.2018
30.09.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Nutika spetsialiseerumise rakendusuuringud
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.12. Protsessitehnoloogia ja materjaliteadusT111 Pilditehnika2.5 Materjalitehnika40,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP170 Arvutiteadus, arvutusmeetodid, süsteemid, juhtimine (automaatjuhtimisteooria)1.2 Arvutiteadus ja informaatika30,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP176 Tehisintellekt 1.2 Arvutiteadus ja informaatika30,0
AsutusRiikTüüp
SA Archimedes, Reach-U AS
PerioodSumma
01.04.2018−30.09.201882 500,00 EUR
82 500,00 EUR

Projekti sisuks on välja töötada metoodika mis oleks suuteline määratlema fotodelt teekatte defekte ning oleks perspektiivis konkurentsivõimeline praktikas. Projekti tulem on suunatud teehoolduse ja teede haldamisega seotud instantside (sh Maanteeamet) töö efektiivistamiseks ning on kasutatav muuhulgas alltöövõtjate töö kontrollimiseks. Samuti on projekti tulem kasutatav linnades, kus esineb vajadus teedevõrgu seisukorrast ülevaate saamiseks, et seeläbi planeerida kuluefektiivset teehooldust.
The goal of the current research project is to develop a methodology for the automated detection of pa+A62vement cracks and other road defects using the high-resolution orthophotos of road surfaces. The outcome of the project is aim+A6+A192ed at institutions responsible of road maintenance and administration (including Estonian Road Administration) and can be used for the quality control of subcontrators. It is also applicable for assessing the state of roads in urban environment so as to plan cost-effective road maintenance.
TegevusProtsent
Rakendusuuring80,0
Katse- ja arendustöö20,0