See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt VER535
VER535 "Augmenteeritud reaalsuse metoodika globaalses ehituskeskkonnas (1.11.2011−31.10.2013)", Irene Lill, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Ehitusteaduskond, Ehitustootluse instituut, Ehitustehnoloogia õppetool.
VER535
Augmenteeritud reaalsuse metoodika globaalses ehituskeskkonnas
„ Learning Augmented Reality Global Environment“ -LARGE
„ Learning Augmented Reality Global Environment“ -LARGE
1.11.2011
31.10.2013
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
välisleping, Leonardo da Vinci
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.15. Ehitus- ja kommunaaltehnikaT230 Hooneehitus2.1. Ehitusteadused (ehitusprojekteerimine, ehitustehnika, tööstus- ja tsiviilehitus ning teised seotud teadused)100,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.11.2011−31.10.201359 468,00 EUR
59 468,00 EUR

Projekti "Augmenteeritud reaalsuse metoodika globaalses ehituskeskkonnas (LARGE)" eesmärgiks on atraktiivse õppemetoodika keskkonna loomine. Projekti raames luuakse veebipõhine globaalne õppeplatvorm, mida saaksid kasutada erinevad õppeasutused oma õpikeskkonna rikastamisel. Globaalne veebipõhine platvorm võimaldab ülioolidel arendada õpetamise metoodikat suurema visualiseerimise teel, mille tulemusel loodetakse parandada ka õppetöö tulemuslikkust.
"The project - Learning Augmented Reality Global Environment (LARGE) - is designed to create a new type of learning environment that support the educational institutions in delivering their curriculum in the most attractive and effective for the learners way. Aim of the project is to build a global environment, based on AG (augmented reality) technology, allowing all educational institutions to benefit from its undoubted advantages. Universities will benefit mostly from the possibility for lowering the complexity of the learning resources, making hardly understandable themes, subjects, materials more clear and comprehensible through AG approach, which at the end improves the quality of higher education; "
KirjeldusProtsent
Alusuuring10,0
Rakendusuuring35,0
Katse- ja arendustöö55,0