"Muu" projekt TA, 21207
TA, 21207 (TLÜ teadusprorektori käskkiri nr. 58, 15.05.2007) "Institutsioonipõhine kognitiivne ja sotsiaalne jätkusuutlikkus formaalhariduses: lasteasutus ja põhikool, ettevalmistusfaas (1.05.2007−1.12.2007)", Marika Veisson, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Õpetajahariduse osakond, Eelkoolipedagoogika õppetool.
TLÜ teadusprorektori käskkiri nr. 58, 15.05.2007
TA, 21207
Institutsioonipõhine kognitiivne ja sotsiaalne jätkusuutlikkus formaalhariduses: lasteasutus ja põhikool, ettevalmistusfaas
Institution based cognitive and social sustainability in education system: day care and basic school. Preparing phase.
Institutsioonipõhine kognitiivne ja sotsiaalne jätkusuutlikkus formaalhariduses: lasteasutus ja põhikool, ettevalmistusfaas
1.05.2007
1.12.2007
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
TLÜ uuringufond
PerioodSumma
01.05.2007−01.12.200730 000,00 EEK (1 917,35 EUR)
1 917,35 EUR
TLÜ uuringufondi toetus

Eesmärk on tagada rahvusvaheliste ekspertide koostöö Tallinna Ülikooliga uue sihtfinantseeritava teema "Institutsioonipõhine kognitiivne ja sotsiaalne jätkusuutlikkus formaalhariduses: lasteasutus ja põhikool" ettevalmistusfaasis. Uurimuse objektiks on alushariduse ja põhihariduse lapsed, lapsevanemad, õpetajad, teised kooli ümbritseva sotsiaalse võrgustiku liikmed.
The aim is to guarantee cooperation of international experts with Tallinn University in the preparatory phase of a new target funding topic “Institutional-based cognitive and social sustainability in formal education: pre-school establishment and compulsory school”. The object of the research is children in early childhood and compulsory education, parents, teachers and other members of social network around the school.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0