See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt NSHHI10801
NSHHI10801 "Eesti õpetajate õpikäsitlused ja õpetamispraktikad ning nende seosed õpilaste arengu ja õppimisega (ÕPEÕPI) (1.09.2010−31.08.2014)", Eve Kikas, Tartu Ülikool, Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut.
NSHHI10801
Eesti õpetajate õpikäsitlused ja õpetamispraktikad ning nende seosed õpilaste arengu ja õppimisega (ÕPEÕPI)
Teaching conceptions and practices of Estonian teachers. Their relations with students' development and learning
1.09.2010
31.08.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
Euroopa Sotsiaalfondi programm Eduko
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS262 Arengupsühholoogia5.1 Psühholoogia ja tunnetusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3 Haridusteadused25,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3 Haridusteadused25,0
AsutusRiikTüüp
SA Archimedes
PerioodSumma
01.09.2010−31.08.201471 981,00 EUR
71 981,00 EUR

Projekti eesmärgiks on kirjeldada erineva vanuseastme ja õpetamise kogemusega õpetajate õpikäsiltusi, enesetõhusust, pedagoogilisi teadmisi ja õpetamispraktikaid ning analüüsida seoseid erinevate õpetajatega seotud näitajate (õpikäsitlused, praktikad jm) ning õpilaste akadeemiliste ja isiksuse näitajate (motivatsioon, enesetõhusus, ärevus jm) arengu vahel. Projekti tulemused annavad teavet õpilaste arengut mõjutavatest teguritest ning nende koosmõjust Eesti koolis ning need omavad praktilist tähtsust kooliõpetuse efektiivistamisel. Tulemusi saavad kasutada nii õpetajate koolitajad kui õpetajad. Tulemusi avaldatakse rahvusvahelistes ajakirjades ning eestikeelsete metoodiliste materjalidena.
The aim of the project is to describe teaching conceptions, self-efficacy, knowledge, and teaching practices of teachers with different level of experience and subject areas and to analyse relations between teacher-related factors (conceptions, practices etc.) and students' academic and personal (motivation, seld-efficacy, anxiety etc.) development. The results of the project give knowledge about factors (and their interactions) that have impact on students' development in Estonian school and thus are of practical importance in improving school education. The results are of interest for teacher educators and practicing teachers. Results will be published in international scientific journals, also, methodological materials will be published in Estonian.
KirjeldusProtsent
Alusuuring50,0
Rakendusuuring50,0