See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt KIK19005
KIK19005 "Uue põlvkonna ferriboks-tehnoloogia rakendmaine merekeskkonna seireks ja uuringuteks (1.02.2019−10.12.2020)", Urmas Lips, Tallinna Tehnikaülikool, Loodusteaduskond, Meresüsteemide instituut.
KIK19005
Uue põlvkonna ferriboks-tehnoloogia rakendmaine merekeskkonna seireks ja uuringuteks
Application of new generation of ferrybox technology for marine monitoring and research
1.02.2019
10.12.2020
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
KIK
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.2. MaateadusedP500 Geofüüsika, füüsikaline okeanograafia, meteoroloogia 1.5 Maateadused ja nendega seotud keskkonnateadused75,0
1. Bio- ja keskkonnateadused1.8. Keskkonnaseisundit ja keskkonnakaitset hõlmavad uuringudT270 Keskkonnatehnoloogia, reostuskontroll1.5 Maateadused ja nendega seotud keskkonnateadused25,0
AsutusRiikTüüp
SA Keskkonnainvesteeringute Keskus
PerioodSumma
01.02.2019−10.12.202099 998,00 EUR
99 998,00 EUR

Projekti eesmärgiks on rakendada uue põlvkonna ferriboks tehnoloogia, mis võimaldab paindlikumalt reageerida uutele merekeskkonna probleemidele ja ülesannetele (mikroprügi seire, süsiniku ringega seotud uuringud ja hinnangud, ohtlike ainete analüüsid jmt) ja operatiivselt avalikustada seire ning hinnangute tulemusi. Eesmärgi saavutamiseks vahetatakse välja alates 2006. aastast Tallinn-Helsingi laevaliinil kasutuses olnud ferriboksi süsteem kaasaegse ferriboksi vastu ja demonstreeritakse selle võimalusi mikroprügi, hapestumise jt ülesannete täitmiseks.
The main objective of the project is to apply new generation of ferrybox technologies allowing timely response to emerging environmental problems and marine monitoring and assessment tasks (microlitter monitoirng, carbon system studies, monitoring of hazardous substances, etc.) and operational publication of the results of monitoring and assessment. To achieve this goal, the ferrybox system in operation on the Tallinn-Helsinki ferry line since 2006 will be replaced by novel instrumentation, and the application of the system for monitoring of microlitter, acidification, etc. will be demonstrated.
KirjeldusProtsent
Alusuuring25,0
Rakendusuuring50,0
Katse- ja arendustöö25,0