"Muu" projekt R0851A2
R0851A2 "TÖÖTURU VÄLJAKUTSED KÕRGHARIDUSELE, EESTI EUROOPA LIIDU KONTEKSTIS (1.01.2009−1.12.2013)", Marge Unt, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Rahvusvaheliste ja Sotsiaaluuringute Instituut.
R0851A2
TÖÖTURU VÄLJAKUTSED KÕRGHARIDUSELE, EESTI EUROOPA LIIDU KONTEKSTIS
Labour Market Challenges to Higher Education: Estonia in European Context
Labour Market Challenges to Higher Education: Estonia in European Context
1.01.2009
1.12.2013
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS212 Tööjõu- ja ettevõtlussotsioloogia5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.65,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused35,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator01.01.2009−01.12.2013
Tallinna Ülikool, Rahvusvaheliste ja Sotsiaaluuringute Instituutkoordinaator01.01.2009−01.12.2013
AsutusRiikTüüp
Euroopa Sotsiaalfond
PerioodSumma
01.01.2009−01.12.20133 619 500,00 EEK (231 328,21 EUR)
231 328,21 EUR
Programme Primus

Projekti eesmärgiks on luua kvaliteetset teavet kõrgharidussektori ja tööturu seoste ja arengute kohta suurendades seeläbi hariduspoliitiliste otsuste teadmis- ja tõenduspõhisust. Projekti esimene alaprojekt tegeleb kõrgharidusega noorte tööturule lülitumise protsessiga. Projekti teine alaprojekt analüüsib kõrghariduse rolli elukestvas õppes, keskendudes täiskasvanud õppija motivatsioonile, tööandja ootustele ja kõrgkoolide valmisolekule. Projekti raames viiakse läbi 4 originaaluuringut ja kasutatakse sekundaarandmeid.
LABOUR MARKET CHALLENGES TO HIGHER EDUCATION The aim of the project is to provide high quality analysis about transition from higher education to labour market providing bases for educational policy. Project has to sub-project. First sub-project concentrates at labour market entry process. What kind of labour market value has higher education for different cohorts: which are the developments and changes? Is highly educated youth growingly exposed to over-education risk? Is “bad start” in terms of mismatch between education and occupation a temporary phenomenon? This dynamic question setting has called attention to tackle the problem in a longitudinal way in order to capture the employment dynamics over longer time spans. Second sub-project concentrates on motivation of adult-learners, on employers expectations and on higher education institutions perceptions. The project is financed by ESF program Primus which is coordinated by Archimedes.
KirjeldusProtsent
Alusuuring100,0