"Rahvusvahelised koostööprogrammid" projekt TÕA19145
TÕA19145 "Õpetamine ja õppimine heterogeensetes õppegruppides (1.09.2019−31.08.2021)", Krista Loogma, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TÕA19145
Õpetamine ja õppimine heterogeensetes õppegruppides
Teaching and Learning in Heterogenous Classes
Unterrichten und Lernen in heterogenen Klassen Teaching and Learning in Heterogenous Classes
1.09.2019
31.08.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Rahvusvahelised koostööprogrammid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused100,0
PerioodSumma
01.09.2019−31.08.202116 709,00 EUR
16 709,00 EUR

Projekti eesmärk on koostada (kutse)õpteajatele mõeldud abimaterjalid, mis aitaksid neid erineva võimekuse ja kultuurilise taustaga õppija õpetamisel. Materjalid töötatakse välja kolme seminari raames Hesseni ülikoolis, Tallinna Ülikool ja Jyväskylä rakenduskõrgkoolis. Seminaride fookusteemad on: õppeprotsessi individualiseerimine, kaasamine ja keeleõppe edendamine; õppeprotsessi individualiseerimine kutseõppes: fookusega ettevõtluspädevuste õppimisele; õppeprotsessi individualiseerimine digimeedia abil.
The goal of the strategic partnership is to develop und publish teaching materials related to the overall topic “Teaching and Learning in Heterogenous Classes“ by Finnish, Estonian and German teacher trainers, teachers and teacher trainees/candidates. These teaching materials will be developed in three worshops related to the subtopics: 1. “Individualization of Learning Processes, Inclusion and Promotion of Language Learning in Learning Groups of Students with Special Needs“ (Hessen/ Wiesbaden) 2. “Individualization of Learning Processes in Vocational Education Focus: Business & Administration: Entrepreneurship“ (Tallinn) 3. “Individualization of Learning Processes Through The Use of Digital Media“ (Jyväskylä)
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0