See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt RU27808
RU27808 (No LLP-LdV-TOI-2007-LT-0004-P2) "Kutseõpetajate varasemate õpingute ja töökogemuse hindamise metoodika rakendamine - TIMA-Balt (1.11.2007−1.11.2009)", Heidi Paju, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kutseõpetuse osakond.
No LLP-LdV-TOI-2007-LT-0004-P2
RU27808
Kutseõpetajate varasemate õpingute ja töökogemuse hindamise metoodika rakendamine - TIMA-Balt
Transfer of Innovative Methodology for Assessment of VET Teachers' Prior Learning - TIMA-Balt
Transfer of Innovative Methodology for Assessment of VET Teachers' Prior Learning - TIMA-Balt
1.11.2007
1.11.2009
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.11.2007−01.11.2009
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Kutseõpetuse osakondpartner01.11.2007−01.11.2009
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.11.2007−01.11.2009886 724,00 EEK (56 671,99 EUR)
56 671,99 EUR
Leonardo da Vinci Lifelong Learning Programme 2007-2013 Transfer of Innovations (TOI)

Projekti käigus koostatakse kutseõpetajate varasemate õpingute ja töökogemuse arvestamiseks (VÕTA) moodul VÕTA ekspertide koolitamiseks. Projekti eesmärkideks on partnerriikides VÕTA rakendamise ja selle võimaluste uurimine; doonorpartneri metoodika baasil Balti riikidele sobiva VÕTA hindajate täiendkoolituskava väljatöötamine; projekti partnerriikides VÕTA ekspertide pilootkoolituse läbiviimine ning koolitusmooduli integreerimine kutseõpetajate koolitusprogrammi. Projekt sihtrühmaks on kutseõpetajate koolitajad ja kvalifikatsiooni hindajad
Seeking to fulfil the needs of improving vocational teachers’ education in three Baltic states (Lithuania, Latvia and Estonia), project aims to improve and enrich the existing education programs for vocational teachers, by developing the introductory module for assessment of non-formal and informal learning, as well as preparing the APL (Assessment of Prior Learning) assessors.
TegevusProtsent
Rakendusuuring50,0
Katse- ja arendustöö50,0